صرافی بای بیت از راه‌اندازی سرویس وام‌ دهی خود خبر داد

خانهاخبارصرافی بای بیت...

آنچه می‌خوانید...

صرافی رمزارزی بای بیت، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی در فضای ارزهای دیجیتال، با راه‌اندازی خدمات وام‌دهی برای کاربران خود به جمع دیگر پلتفرم‌های بزرگی پیوسته است که پیش از آن سرویس‌های وام‌دهی خود را در اختیار کاربران قرار داده بودند. این پلتفرم روز گذشته و در بیانیه‌ای از راه‌اندازی سرویس خود خبر داد و توضیح داد که اگر کاربران از طریق سرویس جدید ارز دیجیتال خود را سپرده‌گذاری کنند، سود دریافت خواهند کرد.

سرویس وام دهی بای بیت

به نقل از کوین تلگراف، این سرویس ب طور ساعتی سود کاربران را از استخرهای وام‌دهی بای بیت پرداخت می‌کند. این در حالی است که وام‌دهندگان می‌توانند ارزهای دیجیتال وام گرفته شده خود را بدون نیاز به قفل کردن، سپرده‌گذاری یا بازپرداخت کنند.

- Advertisement -

از طرفی دیگر، وام‌گیرندگان در صرافی بای بیت می‌توانند از وام‌ها و سرمایه دریافتی برای گزینه‌های مختلف معاملاتی در پلتفرم استفاده کنند. قابل‌توجه است که وام‌گیرندگان به‌منظور حفظ ارزش سرمایه وام‌دهندگان باید مبلغ معادل یا بیشتری را به‌عنوان وثیقه در پلتفرم قرار دهند.

بن ژو، مدیرعامل بای بیت در بیانیه خود توضیح داد که این صرافی قصد دارد تا به کاربران ابزاری را برای کسب سود عرضه کند. تریدرهای حرفه‌ای می‌توانند به سرمایه وام‌دهندگان دسترسی داشته باشند تا از این طریق به گزینه‌های معاملاتی مدنظر خود دسترسی داشته باشند.

مطلب مفید: Donkeyloot چیست؟ مراقب کلاهبرداری دانکی لوت باشید!

قابل‌توجه است که بای بیت آخرین صرافی است که سرویس وام‌دهی به کاربران عرضه می‌کند.. بایننس در این زمینه خدمات مختلفی را برای کسب درآمد از سپرده‌گذاری سرمایه‌های رمز ارزی عرضه کرده است. کوکوین و کوین بیس نیز از دیگر پلتفرم‌های مطرحی ههستند که پیش از بای بیت، خدمات وام‌دهی خود را برای تعداد زیادی از توکن‌ها ارائه کرده‌اند.

در همین حین، باید اشاره داشت که کراکن پس از ارائه خدمات استیکینگ و وام‌دهی خود با مشکلات قانونی از سمت کمسیون بورس آمریکا مواجه شد و درنهایت مجبور به پرداخت 30 میلیون دلار جریمه و تعطیل کردن سرویس استیکینگ خود شد.

گفتنی است که علیرغم اضافه شدن بای بیت به لیست پلتفرم‌های متمرکز ارائه‌دهنده خدمات وام‌دهی، پلتفرم‌های دیفای در این زمینه بسیار جلوتر هستند و روش‌های گسترده و متعددی را به کاربران برای دریافت سود از دارایی‌های وام گرفته شده ارائه می‌کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان