سفیرکوینکس؛ پرداخت حق کمیسیون معرفی تا60٪

خانهریپورتاژسفیرکوینکس؛ پرداخت حق...

آنچه می‌خوانید...

بعد از سقوط لونا (LUNA)، رمزارزها بدون شک دوره‌ی نزولی طولانی را تجربه خواهند کرد. با کاهش شدید ارزش بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به مدت چند روز، ارزش دارایی‌هایی موجود در کیف پول سرمایه‌گذاران رمز ارز به سرعت کاهش می‌یابد. بسیاری از کاربران رمزارز چاره‌ای جز غیرفعال شدن تا زمان صعودی شدن مجدد بازار ندارند.

در همین حال، سرمایه‌گذاران باتجربه از همین الان سود بردن از شرایط منفی بازار را شروع کرده‌اند. برای آن‌ها بازار دچار کساد فرصتی بی‌نظیر است، چرا که نزول بازار بسیار پرنوسان‌تر از صعود آن است. سرمایه‌گذاران با بهره‌گیری از این شرایط بازار می‌توانند برای کسب سود، راهبردهای معاملات نزولی را اتخاذ کنند.

این امر به طور خاص در مورد معاملات فیوچرز (آتی) صدق می‌کند که در آن سرمایه‌گذاران می‌توانند از افت بازار سود کنند که برمبنای پیش‌بینی‌شان از روند بازار در آینده صورت می‌گیرد.

سفیر کوینکس (برنامه‌ی ویژه برای معاملات فیوچرز) پرداخت حق کمیسیون معرفی تا 60٪
ارزش بیت

معاملات فیوچرز: فرصتی برای سود کردن در بازار نزولی

با نزولی شدن بازار رمزارز در سال 2022، معاملات فیوچرز از قبل هم محبوب‌تر شده‌اند و سرمایه‌گذاران مبتدی بسیاری را به خود جذب کرده‌اند. معاملات فیوچرز، در مقایسه با سایر انواع معاملات رمزارز، چندان مورد پسند مبتدی‌ها نیستند، چون مستلزم ریسک‌های بالا و عملیات‌های دشوار هستند. تمرکز کوینکس (یکی از صرافی‌های جهانی رمزارز) در سال‌های اخیر بروی معاملات فیوچرز محصولات و خدمات بوده است.

این صرافی که خود را به ایده‌ای (( آسان‌تر کردن معاملات رمزارز)) متعهد می‌داند قصد دارد پیچیدگی را به کاربری آسان تبدیل کند. معامله‌گران، با استفاده از فیوچرز کوینکس، از مکانیزم‌های معاملاتی سرراست و هم‌چنین چیدمان واضح صفحه وب بهره می‌گیرند که طیف کاملی از امکانات را در خود جای می‌دهد.

علاوه بر این، کوینکس راهنمای معاملات فیوچرز را نیز ارائه می‌کند و انجام این معاملات را آسان‌تر کرده است. وجود چنین مزایایی باعث شده است که صرافی کوینکس به پلتفرم محبوب بسیاری از سرمایه‌گذاران مبتدی برای معاملات فیوچرز تبدیل شود. تا به این جا، حجم معاملات فیوچرز کوینکس رشد نقطه به نقطه 700٪ را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

کوینکس، که قصد دارد به پلی میان تمام معامله‌گران و دنیای رمزارزها تبدیل شود، سعی دارد پلتفرم معاملاتی با کاربری آسان را بسازد. سفیر کوینکس (برنامه‌ی ویژه‌ برای معاملات فیوچرز) با هدف تحقق چشم‌اندازی باشکوه، یعنی فراهم کردن امکان معاملات فیوچرز برای تمامی سرمایه‌گذارانی که قصد معامله رمزارز را دارند، راه‌اندازی شده است.

درباره سفیر کوینکس ( برنامه ویژه برای معاملات فیوچرز)

کوینکس قصد دارد تیم سفیران کوینکس ( برنامه ویژه فیوچرز) را ایجاد کند که چشم‌انداز و ارزش‌های یکسان و مشترکی برای معاملات رمزارز دارند. آن‌ها محصولات و خدمات کوینکس را می‌شناسند و می‌توانند به افراد بیشتری برای مشارکت در سرمایه‌گذاری‌های پیشرفته‌ی رمز ارز کمک کنند که از طریق معاملات فیوچرز کوینکس با کاربری آسان صورت می‌گیرد.

سفیر کوینکس

دریافت حق کمیسیون معرفی تا 60٪ از طریق مشارکت برد برد

همین حالا عضو سفیر کوینکس ( برنامه‌ی ویژه فیوچرز) شوید و از معاملات فیوچرز سود کنید و در عین حال کمیسیون معرفی تا 60٪ را با نتایج برد برد، آن هم در در بازار نزولی، کسب کنید. سفیران کوینکس (برنامه‌ی ویژه‌ی فیوچرز) تا 60٪ بابت هزینه معاملات کمیسیون دریافت می‌کنند که پرداخت آن از طریق کاربران معرفی‌شده که حساب کوینکس باز کرده‌اند و معاملات فیورچرز را از طریق لینک معرفی شروع کرده‌اند انجام می‌شود.

.1 مدت زمان

۲۱ جولای ۲۰۲۲ تا ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲

2 . متقاضیان واجد شرایط

افراد با بیش از 3,000 دنبال‌کننده (فالوئر) در پلتفرم SNS، رهبران انجمن که گروه‌هایی با بیش از 500 عضو در شبکه‌های اجتماعی دارند، پلتفرم‌ها، موسسات و غیره.

3. مزایا

  1. کمیسیون معرفی 60٪ که به مدت سه ماه از روز تایید تقاضا معتبر است؛
  2. وجوه آزمایشی فیوچرز + محصولات رایگان کوینکس
  3. هدایای ویژه تعطیلات؛
  4. با دعوت از دوستان خود و عضویت آن‌ها در این برنامه کمیسیون 5٪ از پاداش‌های دریافتی توسط سفیران کوینکس)برنامه‌ی ویژه‌ی فیوچرز( معرفی‌شده را دریافت کنید.

4. فرآیند درخواست:

  1. به وبسایت رسمی کوینکس مراجعه (www.coinex.com)، و ثبت‌نام کنید؛
  2. به صفحه‌ی سفیران (https://www.coinex.com/activity/ambassador) بروید و سپس کد معرفی «futures» را وارد کنید، روی [Apply Now] کلیک کنید و فرم درخواست را پر کنید.
  3. بعد از تایید درخواست‌تان، ایمیل خوشامدگویی از کوینکس دریافت خواهید کرد؛
  4. به وبسایت کوینکس بروید (www.coinex.com)، روی[پاداش رفرال] ذیل [حساب]کلیک کنید و سپس لینک یا کد معرفی آن‌ها را کپی کنید؛
  5. از 25 جولای تا 25 اکتبر 2022، کمیسیون 60٪ بابت هزینه‌های معاملات فیوچرزی که توسط کاربران معرفی‌شده پرداخت می‌شوند دریافت خواهید کرد، به شرط آن که آن‌ها از طریق لینک یا کد معرفی شما ثبت‌نام کنند و معاملات فیوچرز بر بستر کوینکس را آغاز کرده باشند.

با عضویت در این برنامه به حامی رمزارزها تبدیل شوید. شما در مقام سفیر کوینکس(برنامه‌ی ویژه‌ی فیوچرز ) نه تنها سود بیشتری در بازار نزولی کسب می‌کنید، بلکه با در اختیار گذاشتن مزایا و تخصص‌تان به مبتدیان نیز کمک می‌کنید.

سفیران کوینکس(برنامه‌ی ویژه‌ی فیوچرز) و کوینکس به همراه هم به پیشرفت رمزارز و استفاده‌ی همگانی از رمرارزها کمک می‌کنند و به این ترتیب کاربران نیازمند بیشتری می‌توانند، در عین حصول نتایج برد برد، از معاملات فیوچرز سود ببرند.

دریافت حق کمسیون

در طی این سال‌ها، کوینکس، به عنوان یکی از پیشتازان حوزه‌ی رمزارز، همواره به دنبال اصلاح محصولات خود و تبدیل پیچیدگی به کاربری آسان بوده است که با هدف خدمت‌رسانی به سرمایه‌گذاران سراسر دنیا صورت می‌گیرد. این صرافی در آینده نیز کاربری آسان را در حوزه‌ی توسعه‌ی محصول، عرضه توکن و خدمات مشتری دنبال خواهد کرد تا کاربران بیشتری از سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی رمزارز لذت ببرند.

این مطلب رپورتاژ بوده و پایگاه خبری فکت کوینز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسئولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با فکت کوینز ندارد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان