سقوط آزاد توکن HNT؛ آیا هلیوم به پایان راه خود رسیده است؟

خانهاخبارسقوط آزاد توکن...

آنچه می‌خوانید...

توکن HNT هلیوم در چند وقت اخیر عملکرد بدی از خود نشان داده است و در 24 ساعت گذشته نیز حدود 9% کاهش یافته است. این توکن در هفت روز گذشته، ریزشی 37 درصدی را تجربه کرده و از 6.20 دلار به 3.80 دلار سقوط کرده است.

عملکرد یک ماهه هلیوم بسیار بدتر است؛ بهای توکن HNT در طول 30 روز گذشته بیش از 55% کاهش یافته و در مجموع یکی از بدترین عملکردها را میان 100 کوین برتر بازار به نمایش گذاشته است.

- Advertisement -

در همین حال، با عملکرد ضعیف توکن HNT، ارزش بازار آن از بیش از 1 میلیارد دلار به کمتر از 490 میلیون دلار رسیده است. در حال حاضر، هلیوم با اوج تاریخی خود بیش از 92% فاصله گرفته است.

هلیوم با چالش های متعددی مواجه است

عملکرد ضعیف هلیوم در حالی اتفاق می‌افتد که این شبکه بلاکچینی با مشکلات مختلفی مواجه شده است.

لیرون شاپیرا، یکی از سرمایه‌گذاران بر روی استارتاپ‌های کوچک در رشته توییتی اعلام کرد تقاضای هلیوم بسیار کاهش یافته و برای HNT تقریبا هیچ تقاضایی وجود ندارد و بازدهی سرمایه‌گذاران، بسیار ضعیف بوده است.

وی در یکی از توییت‌های خود در این رابطه نوشت:

مقصد نهایی قیمت هلیوم، صفر دلار است و این توکن سقوط خواهد کرد.

همچنین، اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد پروژه بلاکچینی هلیوم، ممکن است در رابطه با مشارکت با کمپانی Lime و Salesforce دروغ گفته و بدین شکل، مردم را گمراه کرده باشد.

در همین حال، توسعه‌دهندگان شبکه هلیوم اخیرا پیشنهاد مهاجرت به شبکه سولانا را مطرح کرده‌اند. البته این ایده به مزاغ بسیاری از اعضای جامعه هلیوم خوش نیامده و آنها معتقدند سولانا، با سابقه قطعی‌های مکرر مقصد مناسبی برای هلیوم نخواهد بود.

با این حال، توسعه‌دهندگان هلیوم معتقدند مهاجرت احتمالی به شبکه سولانا به نفع شبکه و کاربران خواهد بود و به پذیرش و پاداش بیشتری برای آنها منجر خواهد شد:

حذف پاداش اعتبارسنجی استیک‌شده به واریز 6.85 درصدی توکن HNT به استخرهای پاداش منجر می‌شود. این به دارندگان هات اسپات در تمامی زیرمجموعه‌های دائو سود می‌رساند. تنها در سال اول تخمین زده می‌شود که بیش از 2 میلیون توکن HNT بیشتر به کاربران برای استخراج هلیوم پاداش داده شود.

نظر شما در رابطه با سقوط آزاد توکن HNT و مشکلات شبکه هلیوم چیست؟ آیا این پروژه با شکست مواجه خواهد شد؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان