تریدر مطرح بازار: سقوط آلت کوین ها قریب الوقوع است، سرمایه گذاران مراقب باشند

خانهاخبارتریدر مطرح بازار:...

آنچه می‌خوانید...

یکی از تحلیلگران مطرح حوزه کریپتو که پیش تر سقوط بیت کوین به زیر 30000 دلار را پیش بینی کره بود، اکنون درباره فروش گسترده و سقوط آلت کوین ها هشدار داده و گفته است که چنین اتفاقی قریب الوقوع و حتمی است. کاپو، تحلیلگر و تریدر سرشناس حوزه ارزهای دیجیتال روز گذشته به دنبال کنندگان حساب توییتری خود گفت که به نمودار OTHERS توجه داشته باشند. این نمودار وضعیت ارزش بازار 125 ارز دیجیتال را به غیر از بیت کوین و آلت کوین های بزرگ ردگیری می‌کند.

بنابر صحبت های کاپو، نمودار OTHERS بعد از شکست در عبور از سطح مقاومتی 160 میلیارد دلاری اکنون در آستانه یک اصلاح گسترده قرار دارد. وی در این باره افزود:

«تعدادی پامپ قیمت در آلت کوین ها ممکن است باعث ایجاد این توهم شود که فصل آلت کوین ها آغاز شده اما چنین چیزی درست نیست. حقیقت آن است که ارزش بازار آلت کوین ها حتی دو برابر نشده و در حال تست مقاومت بزرگ خود است. اشتباه نکنید احتمال حرکت به سمت کف های جدید و سقوط آلت کوین ها بسیار بالا است.»

نمودار OTHERS
نمودار OTHERS

گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، نمودار OTHERS در محدوده 153 میلیارد دلاری در حال نوسان است و اگر این نمودار بخواهد به سمت هدف قیمتی کاپو در 66 میلیارد دلار حرکت کند، باید شاهد سقوط 55 درصدی این شاخص باشیم. وی در ادامه پست توییتری خود نیز تحلیلی از نمودار اتریوم ارائه داد و گفت که این ارز نیز در حال آزمایش سطح مقاومتی بسیار بزرگ خود است. وی در این باره افزود:

«این سطح مقاومتی برای اتریوم بسیار با اهمیت است. همچنین این واقعیت که حرکت صورت گرفته اصلاحی است، همه چیز را درباره وضعیت بازار و این ارز به شما می‌گوید.»

مطلب مفید: آموزش صفر تا صد ساخت ربات تریدر ارز دیجیتال

نمودار اتریوم
نمودار اتریوم

پس از پیش بینی سقوط آلت کوین ها، درباره بیت کوین نیز کاپو معتقد است که بزرگ ترین ارز دیجیتال بازار قبل از ادامه دادن روند نزولی خود یک رالی صعودی دیگر را تجربه خواهد کرد. وی افزود:

«به سطح 25000 دلاری رسیده‌ایم اما هنوز نشانه نزولی در بازار نیست. ممکن است شاهد یک حرکت صعودی به سمت 25400 و یا 25500 دلار باشیم اما از نظر من به سقف حرکات صعودی در بازار نزولی رسیده‌ایم. همانطور که پیش تر هم اشاره کردم، بسیاری از آلت کوین ها در حال نزدیک شدن به مقاومت های بزرگ خود هستند.»

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان