ارزش بازار اکسی اینفینیتی به زیر 1 میلیارد دلار سقوط کرد؛ علت چه بود؟

خانهاخبارارزش بازار اکسی...

آنچه می‌خوانید...

علیرغم آنکه یکی از بهترین پروژه‌های متاورسی محسوب می‌شد که به سرمایه گذاران ابتدایی خود سود زیادی را اعطا کرد، بازی اکسی اینفینیتی، بلاک چین سازنده این بازی برای کسب درآمد با همین نام در هفته‌های اخیر با مشکلات زیادی همراه بوده است. به نقل از فینبولد، ارزش بازار اکسی روز 10 اکتبر، به زیر 1 میلیارد دلار سقوط کرد و قیمت توکن آن AXS نیز در یک هفته سقوط 20 درصدی را تجربه کرد.

نکته قابل توجه، سقوط 20 درصدی و سنگین ارزش بازار این پروژه است که از 1.04 میلیارد دلار به 833 میلیون دلار در دو هفته سقوط کرد.

ارزش بازار اکسی اینفینیتی
ارزش بازار اکسی اینفینیتی

دلایل احتمالی سقوط اکسی اینفینیتی

یکی از دلایل نابودی اخیر بازی محبوب و مبتنی بر توکن‌های NFT می‌تواند اعلام توسعه دهندگان مبنی بر باز کردن Shardهای بیشتر اکسی اینفینیتی یا همان AXS باشد. بنابر داده‌های پلتفرم تجمیع داده توکن آنلاک، 21.5 میلیون توکنی که قرار است برای استیکینگ، تیم توسعه، مشاوران و … منتشر شود، 8% از موجودی کل این توکن را شامل می‌شود.

با در نظر گرفتن قیمت فعلی توکن در محدوده 8.61 دلاری، چنین چیزی به معنای آن است که 185 میلیون دلار توکن اکسی طبق برنامه قبلی وارد بازار خواهند شد. این اتفاق احتمالا قیمت را به زیر ناحیه حمایتی خواهد رساند چرا که فشار فروش افزایش خواهد یافت.

مطلب مفید: نگاهی دقیق به امن‌ترین پگ بیت کوین (BitcoinPeg)!

در حالی که بازیکنان آماده منتشر شدن این توکن‌ها می‌شوند، الکساندر لئونارد لارسن، هم‌بنیانگذار و مدیر اجرایی اکسی اینفینیتی و اسکای میویس به آنها اطمینان داده است که انتشار این توکن‌ها مانند توکن‌های در گردش نیست و تنها روند عادی تجارت است. نکته قابل توجه آن است که در همین مدت تعداد آدرس‌های منحصر به فرد شبکه در حال افزایش بوده و نسبت به تاریخ 28 جولای رشدی 7 درصدی داشته و به 60710 رسیده است.

با این حال باید گفت که آدرس‌های با بیشترین میزان AXS به آرامی در حال کاهش هستند که نشان از فروش دارایی توسط نهنگ‌ها دارد.

قیمت AXS

همانطور که پیش‌تر اشاره شد قیمت اکسی اینفینیتی در حال حاضر 8.6 دلار است که نسبت به شبانه روز گذشته با ریزش 2.8 درصدی و در یک ماه گذشته 22 درصدی همراه بوده است.

نمودار قیمت AXS
نمودار قیمت AXS

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان