تعداد نهنگ‌های بیت کوین به کف ۴ ساله خود رسید

خانهاخبارتعداد نهنگ‌های بیت...

آنچه می‌خوانید...

نهنگ‌های بیت کوین به آدرس کیف پول‌هایی گفته می‌شوند که دارای هزار واحد بیت کوین یا بیشتر از آن هستند. تعداد این نهنگ‌ها در پایین‌ترین سطح از اوت 2019 تاکنون به سر می‌برد. این اتفاق در حالی رخ داده است که به نظر می‌رسد قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار پس از سقوط سال گذشته، در حال بهبود است.

کاهش تعداد نهنگ‌های بیت کوین

به نقل از کریپتوگلوب، بر اساس آمار به دست آمده از شرکت تحلیلی گلسنود، تا 19 فوریه، 2027 نهنگ بیت کوین وجود دارد که در مقایسه با اوج 2500 کیف پولی در فوریه سال 2021 و قیمت 50 هزار دلاری بیت کوین بسیار کمتر است.

این هفته اما تعداد نهنگ‌ها به کمترین حد خود از تاریخ 5 اوت 2019 تاکنون رسید. در آن زمان، 2023 آدرس متعلق به نهنگ‌ها در شبکه بیت کوین وجود داشت و قیمت این ارز پس از بهبود نسبت به سقوطی یک ساله و افت 80 درصدی از بالای 20000 دلار، به محدوده 11000 رسیده بود.

در حالی که تعداد نهنگ‌های بیت کوین کاهش‌یافته است، تعداد نهنگ‌های بسیار بزرگ که دارایی کیف پول آن‌ها به 10 هزار بیت کوین یا بیشتر می‌رسد، همچنان در حال رشد بوده و به عدد 117 رسیده است. در حال حاضر این عدد فاصله نزدیکی با بالاترین رکورد تاریخی برای این دسته از سرمایه‌گذاران دارد، در اکتبر سال 2018 و روند نزولی بازار، تعداد این طبقه از هولدرها به 126 رسید.

تعداد نهنگ‌های بیت کوین

مطلب مفید: تغییر سیکل بازار ارز دیجیتال؛ تحلیل آنچین شماره ۵۶ (۲ اسفند ۱۴۰۱)

آدرس‌هایی با دارایی کمتر که تعداد بیت کوین‌های آن‌ها به 1 بیت کوین یا بیشتر می‌رسد، با وجود تحمل چند افت در زمان‌های مختلف، در طول زمان افزایش یافته‌اند. در حال حاضر بیش از 980 هزار کیف پول با دارایی بیش از 1 بیت کوین در این شبکه وجود دارد که آمار بالاتری نسبت به سال گذشته و تعداد 814 هزار آدرس دارد.

یک معامله‌گر و تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال که سقوط بازار و بیت کوین در ماه مه سال 2021 را به‌طور دقیق پیش‌بینی کرده بود، اخیراً گفته است که قیمت بیت کوین قبلاً سقوط خود را تجربه کرده و حرکت آن بیانگر صعود در آینده است.

وی در تحلیل خود برای پیش‌بینی روند صعودی بیت کوین از اندیکاتور MACD در بازه ماهانه استفاده کرد و اشاره داشت که این ارز در حال آماده‌سازی برای رالی صعودی است.

MACD اندیکاتوری است که تفاوت میانگین متحرک 12 روزه و 26 روزه یک دارایی را اندازه‌گیری کرده و با استفاده از آن خطی را برای شناسایی سیگنال‌های خرید و فروش ایجاد می‌کند.

پیش از این دن مورهد (Dan Morehead)، رئیس صندوق پوشش ریسک 4.1 میلیارد دلاری رمز ارز پانترا پیش‌بینی کرده بود که امسال اعتماد به بازار بازسازی خواهد شد و بیت کوین به سمت هفتمین چرخه صعودی خود حرکت می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان