سختی شبکه بیت کوین کاهش یافت؛ بزرگ ترین سقوط در 10 ماه اخیر

خانهاخبارسختی شبکه بیت...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: در حالی که سختی شبکه بیت کوین دو هفته پیش و در تاریخ 12 مه، به اوج 31.251 تریلیون واحدی رسیده بود، در ساعات گذشته با افتی 4.33 درصدی مواجه شده است که بزرگترین افت در ده ماه اخیر محسوب می‌شود. با این افت، سختی شبکه بیت کوین از اوج 31.251 تریلیون واحدی به 29.897 تریلیون واحد کاهش یافته است.

همانطور که قبلا پوشش دادیم، سختی استخراج بیت کوین در چند ماه گذشته و پس از بازگشت سقوط 45.4 درصدی در ماه جولای 2021 همواره به اوج های جدیدی رسیده است. گفتنی است که سختی شبکه در ماه مه سال گذشته 25 تریلیون بود که در پی این سقوط گسترده به 13.673 تریلیون رسید.

پس از آن، سختی شبکه بیت کوین رشد 128.56 درصدی را تجربه کرد و به اوج جدیدی رسید. باید توجه داشت که علیرغم سقوط گذرا و 4 درصدی سختی شبکه، اکوسیستم بیت کوین همچنان به عنوان ایمن ترین شبکه بلاکچینی شناخته می‌شود.

سختی بیشتر شبکه نیازمند قدرت محاسباتی بیشتر برای تایید تراکنش ها است. در نتیجه، چنین اتفاقی مانع از آن می‌شود که کلاهبرداران و افراد سود جو بتوانند 50 % از هش ریت را به خود اختصاص دهند و بدین ترتیببا انجام حملات دوبار خرج کردن کنترل بلاک چین را در اختیار بگیرند.

مطلب مفید: ارز لونا (Luna) چیست؟

اخیرا رسانه کوین تلگراف مصاحبه ای را با دانیا گونزالز، معاون رئیس جمهور السالوادور ترتیب داد تا درک بهتری از تاثیرات اجنماعی پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی داشته باشد. بنابر صحبت های گونزالز، کشور السالوادور با سرمایه گذاری های استراتژیک سودهای خوبی از این ارز کسب کرده است و از این سرمایه ها برای ایجاد زیرساخت های مناسب در کشور مانند مدارس و بیمارستان ها بهره برده است. وی در این باره گفت:

«حرکتی که نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور انجام داد، خرید بیت کوین و سود گرفتن از آن در لحظات استراتژیک مشخص بود.»

گفتنی است که سختی شبکه بیت کوین با سقوط 4.3 درصدی که ثبت کرد به رکورد صعودی 10 ماهه خود پایان داد. در زمان نگارش این مطلب نیز سختی شبکه در محدوده 29.897 تریلیونی قرار دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان