حمایت مهم بیت کوین در خطر از دست رفتن قرار دارد؛ کف قیمتی BTC کجاست؟

خانهاخبارحمایت مهم بیت...

آنچه می‌خوانید...

روز 11 اکتبر قیمت بیت کوین به زیر ناحیه 19000 دلاری سقوط کرد تا این حمایت مهم اولین آزمایش خود در هفته جاری را تجربه کند. داده های تریدینگ ویو نشان می‌دهد که در صرافی بیت استمپ قیمت تا ناحیه 18962 دلاری سقوط داشته و پس از آن دوباره با کمی افزایش به 19000 دلار رسیده است. گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین در حوالی 19100 دلار معامله می‌شود.

نمودار بیت کوین
نمودار بیت کوین

با بررسی دفتر سفارشات صرافی بایننس از فعالیت تریدرها، پلتفرم تحلیلی متریال پیش بینی کرده است که در روزهای آینده شاهد افزایش نوسانات قیمتی و همچنین فعالیت بیشتر نهنگ ها خواهیم بود. همچنین سفارشات ثبت شده در بایننس نشان می‌دهند که در محدوده 19000 تا 19200 دلاری حمایتی برای بیت کوین ایجاد شده، با این حال چنین حمایتی قابل اعتماد نیست و ممکن است به راحتی شکسته شود.

- Advertisement -

کریپتو تونی، یکی از تحلیلگران مطرح حوزه ارزهای دیجیتال در رابطه با حرکات اخیر بسیار محتاط است و توصیه کرده که تریدرها امروز به فروش بیت کوین مشغول شوند. وی در این باره افزود که تا خط روند نزولی شکسته نشود وی به هیچ عنوان نشانه صعودی در بازار نخواهد دید. کریپتو تونی اشاره داشت که هر حرکت صعودی از نظرش نباید سیگنال صعودی در نظر گرفته شود و در حال حاضر معاملات فروش اولویت دارند.

تحلیل کریپتو تونی
تحلیل کریپتو تونی

مطلب مفید: آشنایی با پلتفرم سوورین (Sovryn) ؛ پیوند بیت کوین با دیفای

در حال حاضر 19000 دلار از اهمیت بالایی برای فعالان بازار برخوردار است چرا که نشان دهنده مبنای هزینه پایه و کل در بین سرمایه گذاران مختلف است.

امید ها به کف قیمتی بیت کوین در ماه ژوئن است

با توجه به آنکه بسیاری از کارشناسان انتظار دارند قیمت بیت کوین دوباره با ریزش همراه شود، تعدادی از تحلیلگران و سرمایه گذاران امیدشان به کف قیمتی 17600 دلاری است که در ماه ژوئن ایجاد شد. در میان آنها، کریپتو کالئو، تحلیلگر مطرح قرار دارد که می‌گوید بازار در فاز انباشت قرار دارد و کف قیمتی مذکور در رابطه با آن معتبر است. در نتیجه آن دسته از افرادی که انتظار داشتند سه ماه آخر سال مانند بازار نزولی 2018 باشد، ناامید خواهند شد.

وی اشاره داشت که سقوط بزرگ بازار را تجربه کرده‌ایم و اکنون در فاز انباشت بیت کوین قرار داریم. کالئو همچنین معتقد است که حرکت صعودی بدون هشدار صورت خواهد گرفت و بسیاری را غافلگیر خواهد کرد.

تحلیل کالئو
تحلیل کالئو

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان