بنیانگذار ترا حساب توییتر خود را به حالت پرایوت درآورد

خانهاخباربنیانگذار ترا حساب...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: دو هفته پس از آنکه اکوسیستم ترا از طریق ایردراپ توکن لونا 2.0 دوباره راه اندازی شد، قیمت این ارز هر روز با ریزش همراه بوده است و اکنون با قرار گرفتن در محدوده 4.3 دلاری، فاصله 77 درصدی نسبت به دو هفته پیش خود دارد. هرچند که عملکرد کلی بازار کریپتو در سقوط لونا 2.0 بی تاثیر نبوده است اما به نظر مهم ترین دلیل ریزش این ارز FUD (ترس، عدم قطعیت و شک و تردید) پیرامون آن است.

اعتماد به اکوسیستم جدید ترا همزمان با گمانه زنی ها در رابطه با نقش دو کوان در شبکه جدید ترا به پایین ترین میزان خود رسیده است. زمانی این شک و تردیدها ایجاد شد که فت من، یکی از اعضای جامعه ترا مدعی شد که دو کوان و شرکت ترا فرم لبز درباره شبکه جدید ترا و تعلق آن به جامعه دروغ گفته‌اند. وی همچنین گفت که کیف پول ترا فرم لبز در حالی که نباید لونا داشته باشد صاحب 42 میلیون توکن لونا 2.0 به ارزش 200 میلیون دلار است.

- Advertisement -
توییت فت من

فت من در ادامه توییت های آنشین خود و انتقاد به دو کوان و شرکت ترا مدعی شد که دو کوان در راه اندازی دوباره اکوسیستم ترا نقش فعالی داشته است و برخلاف درخواست جامعه مبنی بر سوزاندن توکن هایش، وی با استفاده از این توکن ها در رای گیری مربوط به راه اندازی ترا 2.0 ایفای نقش کرده است.

با این حال باید توجه داشت که هیچکدام از این ادعاها هنوز تایید نشده است اما به میزان کافی عدم قطعیت در میان اعضای جامعه ایجاد کرده است که شاهد سقوط قیمت لونا 2.0 باشیم. علاوه بر آن، تصمیم دو کوان مبنی بر پرایوت کردن حساب توییتری اش به این ترس ها و شک تردیدهای پیرامون اکوسیستم جدید افزوده است.

حساب کاربری دو کوان مدیرعامل شرکت ترا

گفتنی است که ادعاهای اخیر فت من اولین انتقادات و ادعاهای وی درباره دو کوان و شرکت ترا فرم لبز نیست و وی چند روز پیش مدعی شد که جایگاه کنونی دو کوان به دلیل رابطه نزدیکش با مقامات بوده است.

مطلب مفید: آموزش صرافی بایننس (Binance) و برجسته‌ترین نکات آن برای تازه‌کارها

توییت فت من

فت من در توییتی نوشت که کوان با برنده شدن 550 هزار دلار کمک مالی اینفوبانک (Infobank) برای استارتاپ آنیفای (Annify) خود به شهرت رسید. اما نکته قابل توجه آن است که چرا وی برای پروژه ای برنده این کمک مالی شد که در آن زمان هیچ محصولی را تولید نکرده بود. از نظر وی دلیل گرفتن این کمک مالی ارتباطات داخلی کوان با اعضای اینفوبانک بوده است.

گفتنی است که در حال حاضر مقامات قانونی کره جنوبی در حال بررسی و تحقیق درباره شرکت ترا فرم لبز و کارکنان آن پیرامون اختلاس احتمالی بیت کوین های این شرکت هستند. علاوه بر آن، مقامات کنجکاو هستند که آیا دو کوان از سقوط اکوسیستم ترا و توکن لونا خبر داشته است یا خیر.

لونا 2.0 تنها توکنی نیست که متعلق به پروژه ترا است و ارزش خود را از دست داده است. لونا کلاسیک در پی فاجعه ترا با سقوط تقریبا 100 درصدی همراه شد و لونا 2.0 نیز تنها در شبانه روز گذشته سقوطی 11.3 درصدی را تجربه کرد تا امیدها برای بازگشت آن کمرنگ تر شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان