صراف هوبی ۲۰٪ از کارمندانش را اخراج می‌کند؛ ریزش ۸ درصدی قیمت ترون

خانهاخبارصراف هوبی ۲۰٪...

آنچه می‌خوانید...

روز گذشته علیرغم ثبات نسبی در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ترون (TRX)، 18 امین ارز برتر از نظر ارزش بازار با ریزش همراه شد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که دلیل این ریزش قیمت اتفاقات مربوط به صرافی هوبی و همچنین جاستین سان، بنیان‌گذار شبکه ترون است.

سقوط قیمت ترون و بی‌ثباتی USDD

به نقل از کوین دسک، جاستین سان یکی از اعضای شورای صرافی هوبی است. این صرافی روز جمعه اعلام کرد که 20% کارمندان خود را اخراج خواهد کرد و از کارمندان خواست تا حقوق خود را در قالب استیبل کوین دریافت کنند. بنا بر گزارش‌های دریافتی در توییتر، هوبی به منظور جلوگیری از شورش و نارضایتی کارمندان خود، کانال‌های ارتباط داخلی میان کارکنانش را بست.

پس از این اتفاقات و در شبانه‌روز گذشته، قیمت ترون با ریزش 8 درصدی همراه شد. در حال حاضر قیمت این ارز بالای حمایت 5 سنتی قرار دارد و از دست رفتن این سطح می‌تواند کاهش تا 3 سنت را به همراه داشته باشد. در همین مدت، HT، توکن بومی صرافی هوبی نیز با سقوط 11 درصدی همراه بوده است.

مطلب مفید: بررسی تئوری میلک شیک دلار؛ آیا بیت کوین ناجی دلار خواهد شد؟

علاوه بر توکن‌های اشاره شده، USDD، استیبل کوین شبکه ترون نیز با ریزش 3 درصدی خود، ثباتش نسبت به دلار آمریکا را از دست داد. این حرکت قیمتی درنهایت منجر به سقوط 2 درصدی ارزش کل قفل شده شبکه ترون نیز شد. نزدیک به 1 میلیون دلار از قراردادهای فیوچرز توکن TRX نیز لیکوئید شد. با این حال مقدار لیکوئید نشان می‌دهد که بیشتر فشار فروش بر قیمت اسپات بوده است.

پس از اتفاقات پیش آمده در رابطه با صرافی هوبی و قیمت ترون، شرکت امنیتی پک شیلد در پستی توییتری اشاره داشت که آدرس‌های کیف پول مرتبط به جاستین سان، بیش از 50 میلیون دلار ارز دیجیتال را به صرافی بایننس منتقل کرده‌اند. این انتقال سرمایه باعث شد تا سرمایه‌گذاران به سلامت صرافی هوبی و همچنین امنیت سرمایه کاربران مشکوک شوند. باید گفت که در 24 ساعت اخیر، حدود 60 میلیون دلار سرمایه رمز ارزی از صرافی هوبی خارج شده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان