top banner adv

همزمان با ریزش بازار رمزارزها، قیمت NFT ها سقوط کرد

همزمان با ریزش بازار رمزارزها، قیمت NFT ها سقوط کرد
0
بازدید : 9561

بازار NFT ها مانند بازار ارزهای دیجیتال هفته خوبی را پشت سر نگذاشته و قیمت ها و میزان فروش این توکن ها همواره روندی نزولی را طی کرده است. آمار نشان می‌دهد که قیمت NFT ها در یک هفته گذشته مقدار زیادی از ارزش خود را از دست داده‌اند. برای مثال، داده ها حاکی از آن است که بورد ایپ، یکی از معروف و محبوب ترین مجموعه های NFT ها در بازار، سقوط سنگینی را در چند روز گذشته تجربه کرده است.

این مجموعه که قیمت پایه NFT های آن روز 13 سپتامبر در محدوده 114 هزار دلاری قرار داشت، امروز به 90 هزار دلار رسیده است. همچنین ارزش بازار این توکن ها در بازه زمانی مشابه از 1.14 میلیارد دلار با سقوطی 21 درصدی به 900 میلیون دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید : صعود 90 دلاری قیمت ریپل (XRP) تحت اثر لالوپلازا

قیمت پایه NFT ها روز 13 سپتامبر
قیمت پایه NFT ها روز 13 سپتامبر

علاوه بر بورد ایپ، کریپتوپانکس، دومین مجموعه NFT گران قیمت در بازار نیز شرایط مشابهی را تجربه کرده است. قیمت پایه ارزان ترین توکن های این مجموعه روز 13 سپتامبر 98941 دلار بود اما امروز به 79960 دلار رسیده است. ارزش بازار کریپتوپانکس نیز مانند بورد ایپ سقوط سنگینی داشته و با ریزشی 19 درصدی در یک هفته گذشته همراه بوده است. بنابر آمار و ارقام، سقوط قیمت NFT ها تنها به این دو مجموعه منتهی نمی‌شود و دیگر مجموعه های با ارزش نیز در یک هفته گذشته با ریزش همراه شدند.

بیشتر بخوانید : رونمایی از صندوق توسعه 770 میلیون دلاری پولکادات در آستانه حراج پاراچین ها

قیمت پایه 22 سپتامبر
قیمت پایه 22 سپتامبر

داده های هفت روزه نشان می‌دهند که مجموعه NFT بورد ایپ در این هفته بیشترین میزان فروش را داشته و 8.6 میلیون دلار معاملات فروش را ثبت کرده است. فروش مجموعه بورد ایپ در این هفته رشدی 17.33 درصدی داشته است و پس از آن در رتبه دوم مجموعه RENGA است. با این حال باید گفت علیرغم افزایش فروش این دو مجموعه، داده ها بیانگر آن هستند که میزان فروش NFT ها در سراسر 17 شبکه بلاک چینی سقوطی 10.8 درصدی را ثبت کرده است.

مطلب مفید: میکسر بیت کوین (Bitcoin Mixer) چیست و چطور کار می‌کند؟

در رابطه با شبکه ها، اتریوم رتبه اول فروش و پس از آن سولانا رتبه دوم را به خود اختصاص دادند فروش NFT های اتریوم نسبت به هفته گذشته کاهش 1.6 درصدی داشته و برای سولانا نیز میزان فروش نسبت به هفته گذشته ریزشی 42 درصدی داشته است. در همین اما شبکه های فلو و ImmutableX با رشد همراه بودند و میزان فروش NFT های آنها به ترتیب رشد 59 و 790 درصدی را ثبت کردند.

بیشتر بخوانید : علت افزایش قیمت‌های امروز بازار ارزهای دیجیتال چه بود؟

بیشتر بخوانید : در رویداد NFTFi کوینکس شرکت کنید؛ 5000 دلار منتظر شما است!

گران قیمت ترین NFT هایی که در یک هفته اخیر به فروش رسیدند نیز همگی متعلق به مجموعه بورد ایپ بودند. گران ترین توکن به فروش رفته در هفته اخیر ارزشی معادل 351 هزار استیبل کوین دای داشت و ارزان ترین توکن به فروش رفته نیز قیمتی معادل 151 هزار دلار داشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : جی پی مورگان: SEC مجبور به پذیرش ETFهای اسپات بیت کوین است

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x