فاندینگ ریت پولکادات منفی شد؛ آیا حمایت مهم 6 دلاری از دست می‌رود؟

خانهاخبارفاندینگ ریت پولکادات...

آنچه می‌خوانید...

روز گذشته و همزمان با ریزش قیمت ارزهای دیجیتال، ارزش بازار کریپتو نیز به زیر 1 تریلیون دلار سقوط کرد. به نقل از بین‌کریپتو، بیت کوین، اتریوم و اکثر آلت کوین‌ها با روندی نزولی همراه شدند و در این میان یکی از ضعیف‌ترین عملکردها نیز متعلق به قیمت پولکادات بود.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت پولکادات در محدوده 6.2 دلاری قرار گرفته که از آغاز هفته تاکنون با ریزش 10 درصدی همراه بوده است.

- Advertisement -

مشکلات قیمت پولکادات

علیرغم روند صعودی بازار در هفته‌های اخیر و تا روز گذشته، اوضاع برای پولکادات مناسب نبوده است. اخیرا بنیاد وب 3 در پستی توییتری اشاره داشته است که پولکادات از اوراق بهادار به نرم افزار تغییر کرده است. این پس توییتری باعث ایجاد تحرکاتی در بازار شد و قیمت دارایی با رشد تقریبا 15 درصدی همراه شد.

علیرغم حضور در اخبار، احساسات اجتماعی و همچنین شاخص حجم اجتماعی پولکادات در روزهای اخیر منفی بوده است. اتفاقی که در ریزش قیمت این دارایی بی‌تاثیر نبوده است.

شاخص حجم و احساسات اجتماعی پولکادات
شاخص حجم و احساسات اجتماعی پولکادات

باید اشاره داشت که علیرغم احساسات منفی و حرکت ضعیف قیمتی، حجم معاملات پولکادات در سطح بالایی قرار داشت. حجم معاملات این دارایی در سطحی مشابه با ماه اوت و زمانی قرار گرفته که قیمت پولکادات در سطح 9 دلاری معامله می‌شد.

علاوه بر آن، حجم معاملات بر اساس داده‌ها با رشد 79 درصدی همراه بوده و به 627 میلیون دلار رسیده است. البته باید اشاره داشت که حجم بالای معاملات و رفتار نزولی قیمت باعث شده تا فشار فروش در بازار پولکادات افزایش یابد.

مطلب مفید: دلیل کاهش قیمت امروز در بازار ارزهای دیجیتال چه بود؟

حجم معاملات دات
حجم معاملات دات

لیکوئید شدن 1 میلیون دلار معاملات خرید

در زمان نگارش این مطلب، قیمت با ریزش 1.5 درصدی به سطح 6.18 دلاری رسیده است. داده‌ها بیانگر آن هستند که تنها در شبانه روز اخیر، حدود 1.3 میلیون دلار معاملات خرید این ارز لیکوئید شده‌اند. در کنار رفتار قیمتی، بازار آتی و پرپچوال  پولکادات نیز وضعیت خوبی ندارند و فاندینگ ریت این ارز به تازگی منفی شده است.

فاندینگ ریت پولکادات
فاندینگ ریت پولکادات

فاندینگ ریت پرداخت‌های دوره‌ای است که توسط تریدرها و بر اساس تفاوت قیمت اسپات و فیوچرز صورت می‌گیرد. یکی دیگر از نکات منفی برای این دارایی یز فعالیت توسعه پایین آن است. فعالیت‌های توسعه بخشی پولکادات از 24 اکتبر روندی نزولی به خود گرفت و اکنون به کف سه ماهه خود رسیده است.

باید اشاره داشت که در کنار شاخص‌های اشاره شده میزان موجودی استیبل کوین نگه داری شده توسط نهنگ‌های با بیش از 5 میلیون دلار دارایی نیز در حال کاهش بوده که نشان از کاهش علاقه سرمایه گذاران بزرگ به پولکادات دارد. با توجه به نزولی بودن اکثر شاخص‌های درون زنجیره‌ای احتمال دارد در کوتاه مدت قیمت پولکادات تا سطح 6 دلاری  سقوط کند. با این حال در صورت رشد قیمت، می‌توان انتظار حرکت به سمت مقاومت‌های 7 و 7.5 دلاری را برای این ارز دیجیتال داشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان