سقوط قیمت کاردانو به زیر 0.4 دلار؛ آیا زمان خرید فرا رسیده است؟

خانهاخبارسقوط قیمت کاردانو...

آنچه می‌خوانید...

کاردانو یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در فضای کریپتو است و جامعه آن نیز از وفادارترین جوامع فعال در این حوزه به شمار می‌رود. چنین چیزی بدون شک یکی از دلایل اصلی رشد شبکه و قیمت کاردانو در بازار صعودی سال گذشته بوده است.

با این حال، پس از اتمام بازار صعودی قیمت این دارایی در حفظ ارزش خود مانند بسیاری از ارزهای دیگر ناکام ماند و سقوط سنگین 87 درصدی را تجربه کرد. اکنون نیز قیمت آن به زیر 0.4 دلار رسیده تا شاهد از دست رفتن حمایت کلیدی کاردانو باشیم.

- Advertisement -

کاردانو حمایت 0.4 دلاری را از دست داد

کاردانو زمان بسیار طولانی را در بالای سطح 0.4 دلاری سپری کرد و این سطح برای تحلیلگران از اهمیت بالایی برخوردار بود چرا که می‌توانست تعیین کننده روند نزولی یا صعودی باشد. اکنون به نظر می‌رسد که با از دست رفتن این سطح در جهت نزولی باید آماده سقوط بیشتر قیمت باشیم.

سقوط کاردانو به زیر 0.4 دلار، تایید کننده پیش بینی روندی است که پیتر برنت، تحلیلگر معروف بازار هفته گذشته به آن اشاره داشت. برنت در توضیحات خود گفت که حرکات قیمتی این ارز منجر به تشکیل الگوی مثلث نزولی شده و احتمالا شاهد سقوط تا سطح 0.25 دلاری خواهیم بود. در حال حاضر قیمت فاصله زیادی با این سطح دارد اما حرکت اخیر در راستای پیش بینی حرکت نزولی این تحلیلگر بوده و بعید نیست در حرکات بعدی شاهد سقوط بیشتر باشیم.

مطلب مفید: تحلیل فاندامنتال (Fundamental Analysis) ارزهای دیجیتال چیست؟

اگر از سطح فعلی شاهد بازگشت قیمت نباشیم، احتمال دارد که با اولین فاز پیش بینی مواجه شویم و قیمت کاردانو تا سطح 0.35 دلاری سقوط کند. حتی اگر این اتفاق نیز رخ دهد باید اشاره داشت که سقوط تا سطح 0.25 دلاری دور از انتظار به نظر می‌رسد اما باید توجه داشت که در بازار هیچ چیز غیرممکن نیست.

آیا زمان خرید فرا رسیده است؟

سقوط به زیر 0.4 دلار می‌توانست در صورت متفاوت بودن اوضاع بازار فرصت منحصر به فردی برای خرید به وجود آورد. با این حال فاکتورهایی در بازار وجود دارند که خرید در این سطح را به کاری دشوار تبدیل کرده‌اند. برای مثال، انتظار می‌رود که در فاصله ماه فعلی تا ماه دسامبر بدترین فاز بازار نزولی را تجربه کنیم، اتفاقی که باعث سقوط بیشتر قیمت دارایی هایی مانند کاردانو خواهد شد.

نمودار کاردانو
نمودار کاردانو

علاوه بر آن، شرایط بازار به گونه ای نیست که بتوان انتظار روند بازگشتی را در زمان فعلی داشت. در حال حاضر تمامی اندیکاتورهای کاردانو مسیر نزولی را نشان می‌دهند. با روند کلی بازار باید انتظار ریزش بیشتر قیمت را داشت. با این حال، جامعه این ارز همچنان خوش بین است و نظر سنجی در کوین مارکت کپ بیانگر آن است که 11 هزار نفر از اعضای جامعه انتظار رشد 45 درصدی قیمت تا آخر ماه را دارند. در صورت رخ دادن چنین سناریویی قیمت به 0.57 دلار خواهد رسید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان