top banner adv

تبعات شکست مقابل عربستان؛ توکن هواداری آرژانتین 31 درصد سقوط کرد

تبعات شکست مقابل عربستان؛ توکن هواداری آرژانتین 31 درصد سقوط کرد
0
بازدید : 8630

شگفتی سازی تیم ملی عربستان در اولین گام از جام جهانی 2022 قطر و پیروزی 2 بر 1 در برابر آرژانتین باعث شد تا ارزش توکن هواداری آرژانتین (ARG) با سقوط سنگینی همراه شود. به نقل از کوین تلگراف، هنگام سوت آغاز بازی قیمت این ارز دیجیتال در محدوده 7.2 دلاری قرار داشت اما عملکرد ضعیف تیم آرژانتین به رهبری لیونل مسی باعث شد تا پس از شکست مقابل عربستان، قیمت این ارز به 4.9 دلار برسد. با این حال باید اشاره داشت که در زمان نگارش این مطلب، قیمت ARG کمی رشد کرده و در 5.2 معامله می‌شود.

سقوط قیمت توکن هواداری آرژانتین

در همین حین و برخلاف توکن هواداری آرژانتین، مجموعه NFT سعودی (Saudis) یک مجموعه توکن با شکل و شمایل مربوط به عربستان و کاملا غیرمرتبط با فوتبال، با رشد 52 درصدی همراه شد و قیمت پایه آن از 0.196 اتریوم به 0.3 رسید. حجم فروش این مجموعه نیز در شبانه روز اخیر رشد 990 درصدی داشته و بر اساس داده‌های اوپن سی به 24.5 اتریوم رسیده است.

بیشتر بخوانید : راه اندازی چت بات هوش مصنوعی جیرولامو (Girolamo) بر روی بلاکچین کاردانو

بیشتر بخوانید : لیست جدید کوین های صرافی phemex

بیشتر بخوانید : یک منبع آگاه: آمازون برای پذیرش ارزهای دیجیتال آماده می شود

علیرغم هیجانات ایجاد شده پیرامون جام جهانی که به صورت رسمی 3 روز پیش آغاز شد، شرکت دلفی دیجیتال اشاره داشته است که توکن بومی پلتفرم Socios، چیلیز که در ارتباط با حضور و تعامل هواداران رشته‌های ورزشی است در کنار توکن هواداری تیم‌های مختلف ریزش‌های نسبتا سنگینی را در این روزها تجربه کرده‌اند.

توییت دلفی دیجیتال

مطلب مفید: بهترین ارز دیجیتال جام جهانی قطر ۲۰۲۲

چیلیز یک توکن ERC-20 در Socios، یک پلتفرم تعامل طرفداران مبتنی بر بلاک چین است که یکی از بزرگترین مشارکت کنندگان در رونق توکن‌های هواداری ورزشی بوده است. بسیاری از توکن‌های مبتنی بر فوتبال در این پلتفرم قرار دارند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به توکن‌های بارسلونا، پاری سن ژرمن و منچستر سیتی اشاره کرد.

در حالی که این توکن‌ها بیانگر مالکیت در تیم‌ها نیستند اما به خریداران اجازه می‌دهند تا در برخی از تصمیم‌های صورت گرفته توسط اسپانسرهای تیم‌ها نقش داشته باشند. باید اشاره داشت که محبوبیت توکن‌های هواداری ورزشی در مدت اخیر بسیار افزایش داشته اس و حجم فروش آنها از ژانویه تاکنون در هر ماه تقریبا 250% بوده است.

برخی خرید و فروش این توکن‌ها را راهی غیرمستقیم برای پیش بینی مسابقات و کسب سود از آنها می‌دانند. این در حالی است که هدف از ایجاد توکن‌های هواداری به هیچ عنوان چنین موضوعی نبوده است. همچنین باید اشاره داشت که این توکن‌ها با فاکتورهای خارج از مستطیل سبز نیز در تماس هستند و برای مثال روندهای نزولی و صعودی در کل بازار روی مسیر حرکتی آنها نیز تاثیرگذار است. برای مثال، در پی فروپاشی FTX، چیلیز نیز ریزش 40 درصدی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید : SEC از پرونده‌ی ترا فرم لبزعلیه صرافی بایننس استفاده می‌کند!

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : تحلیلگر مطرح: بدترین سناریو برای بیت کوین سقوط به سطح 14000 دلاری است

1
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x