top banner adv

پلتفرم سلسیوس در پی مواجهه با بحران نقدینگی تمام برداشت ها را متوقف کرد

پلتفرم سلسیوس در پی مواجهه با بحران نقدینگی تمام برداشت ها را متوقف کرد
0
بازدید : 10074

فکت کوینز: پلتفرم وام دهی شبکه سلسیوس (Celsius Network) اخیرا اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی تمامی برداشت های این پلتفرم متوقف خواهد شد. سلسیوس گفته است که چنین اقدامی به نفع اعضای جامعه این پلتفرم است. در پی این اعلامیه، قیمت CEL، توکن بومی شبکه سلسیوس با فشار فروش سنگینی همراه شد و با سقوطی 45 درصدی به محدوده 0.2 دلاری رسید. این پلتفرم در اعلامیه خود گفت:

«به دلیل شرایط بحرانی بازار، اعلام می‌کنیم که سلسیوس تمامی برداشت ها، مبادلات و تراکنش های میان حساب ها را متوقف می‌کند. هدف ما از این اقدامات قرار دادن سلسیوس در موقعیتی بهتر در طول زمان و در رابطه با الزمات برداشت از شبکه است.»

بیشتر بخوانید : تردز (Treads) شبکه اجتماعی رقیب توییتر روز پنجشنبه راه‌اندازی می‌شود

شایعات زیادی مطرح است که سلسیوس مقادیر زیادی از اتریوم های استیک شده (stETH) را به فروش می‌رساند تا نقدینگی مورد نیاز برای برداشت کاربران را فراهم کند. همزمان با قوت گرفتن این شایعات و اخبار، بنابر گزارش ها سلسیوس اوایل صبح امروز مقادیر بسیار زیادی اتریوم و WBTC را به صرافی FTX منتقل کرد.

سلسیوس و ایجاد فشار فروش سنگین در بازار کریپتو

بیشتر بخوانید : حبس و قطع کامل برق جزای استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز

اگر شبکه سلسیوس برای عمل کردن به تعهد ایجاد نقدینگی خود به فروش دارایی ها ادامه دهد، به زودی شاهد لیکوئید شدن های سنگین و افزایش فشار فروش در بازار کریپتو خواهیم بود.

بیشتر بخوانید : تحول بزرگ در آستانه‌ی مهاجرت به نسخه 2.0: مدیرعامل پالیگان لبز تغییر کرد

شبکه سلسیوس در اعلامیه خود گفت:

«ما تنها یک هدف داریم و آن هم حفظ و نگه داشتن دارایی ها به منظور انجام تعهدات خود در برابر کاربران است. هدف نهایی ما پایداری نقدینگی و بازگردانی وضعیت برداشت ها، اتتقال ها و مبادلات در شبکه به حالت قبل است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اقدامات لازم برای سودمندی کاربران و اعضای جامعه را به انجام برسانیم و همزمان با پایداری نقدینگی و بازگشتن عملیات های شبکه به حالت قبلی از دارایی های خود نیز حفظات کنیم.»

مطلب مفید: چین‌ لینک (LINK) چیست؟ معرفی چین‌ لینک در 5 دقیقه

وضعیت سلسیوس یکی دیگر از موارد بزرگ پیش آمده پس از ترا در ماه اخیر است. ترا نیز در ماه مه مجبور شد به منظور ایجاد نقدینگی مورد نیاز خود دارایی هایش را به فروش برساند. گفتنی است که سلسیوس ماه گذشته قصد عرضه اولیه سهام را داشت. اما اکنون و با توجه به اقدامات اخیر ممکن است با مخالفت و اقدامات متقابلی از سمت قانون گذاران مواجه شود.

یکی دیگر از مشکلات این شبکه نیز وام گرفتن مقادیر زیادی از استیبل کوین تتر و USDC برای موقعیت های معاملاتی برداشت از سمت کاربرانش است. همچنین سلسیوس 288 هزار توکن اتریوم را در قرارداد اتریوم 2.0 استیک کرده است.

توییت yieldchad

بیشتر بخوانید : با صعود بیت کوین به سطح 40000 دلار؛ 50 میلیون موقعیت فروش لیکویید شد

بیشتر بخوانید : آغاز فعالیت صرافی پنکیک سواپ بر بستر شبکه zkSync Era

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

6
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x