استیکینگ کاردانو به مدت 5 سال چه مقدار سود برای سرمایه گذاران به همراه دارد؟

خانهاخباراستیکینگ کاردانو به...

آنچه می‌خوانید...

استیکینگ کاردانو شاید محبوب ترین گزینه و انتخاب میان سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال نباشد اما همچنان از امور مالی سنتی جلوتر است و بنابر داده های مختلف، کاربران در صورت استیک 100 هزار کاردانو، 30% سود در 5 سال دریافت می‌کنند. استیک کاردانو را می‌توان از طریق پلتفرم ها و کیف پول های مختلف انجام داد که از مهم ترین این پلتفرم ها بایننس است.

متاسفانه نکته منفی در زمینه استیکینگ کاردانو، تغییر مداوم نرخ سود دهی آن است و یکی از راهکارها برای حل این موضوع آن است که پلتفرم ها نرخ سود سالانه را بر اساس میزان موجودی قفل شده تنظیم می‌کنند. اگر کاربران قبول کنند که مدت مشخصی دارایی های خود را قفل کنند، معمولا موسسه های مالی نرخ سود بیشتری را به آنها ارائه می‌دهند. هرچه طول زمان قفل شدن کوین ها بیشتر باشد، نرخ سود نیز افزایش می‌یابد.

استیکینگ دارایی های پرنوسان

درآمد با ثبات در یک ارز مشخص اگر سرمایه گذار به دنبال چنین چیزی باشد می‌تواند ایده خوبی باشد. با این حال، استیکینگ دارایی هایی مانند کاردانو، اتریوم و یا هر دارایی دیگری که نوسان قیمتی زیادی دارد می‌تواند با ریسک های زیادی همراه باشد.

مطلب مفید: تحلیل فاندامنتال (Fundamental Analysis) ارزهای دیجیتال چیست؟

توییت کاردانیانز

از آنجایی که راهکارهای استیکینگ با سود بالا نیازمند قفل شدن کوین ها برای مدتی مشخص هستند، سرمایه گذاران باید ریسک سقوط قیمت دارایی در آن مدت و زیان های سنگین را به جان بخرند. ریسک های این چنینی شامل افزایش فشار فروش بر دارایی پس از قفل شدن کوین ها است. برای مثال، سرمایه گذاران اتریوم خود را آماده نوسانات قیمتی و حجم فروشی کرده‌اند که پس از آزاد شدن کوین های استیک شده در شبکه قبل از مرج صورت خواهد گرفت.

خوشبختانه برای سرمایه گذاران کاردانو چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد، زیرا همانطور که در ابتدا اشاره شد استیک کاردانو از محبوب ترین راهکارهای سرمایه گذاری برای کاربران و اعضای جامعه نیست.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان