هشدار تکرار تاریخ؛ مراقب طرح سود 50 درصدی بدون ریسک ترون باشید

خانهاخبارهشدار تکرار تاریخ؛...

آنچه می‌خوانید...

استیبل کوین‌های الگوریتمی از انواع مکانیسم های بازار و بلاک چین برای تنظیم و حفظ ارزش دارایی‌ها در آستانه 1 دلاری استفاده می کنند. با این حال، ارائه بازدهی و سود بسیار بالا برای آوردن نقدینگی بیشتر به شبکه ممکن است بهترین راه حل برای حفظ یک استیبل کوین نباشد. به گزارش یوتودی، ارائه سود 50 درصدی توسط دائو ترون برای حفاظت از استیبل کوین‌های مختلف درون زنجیره ممکن است به اندازه‌ای که صفحه رسمی دائو ترون ادعا می‌کند، امن نباشد.

چنین بازدهی بالایی برای تامین نقدینگی با مسئله مهم حفظ استیبل کوین USDD در آستانه 1 دلاری توضیح داده می‌شود. با این حال، علیرغم نقدینگی تامین شده، USDD سطح 1 دلاری را در مدت اخیر بارها از دست داده و حتی یک میلیون دلار نقدینگی تزریق شده به شبکه توسط جاستین سان نیز برای بازیابی قیمت کافی نبوده است.

با حمایت کاربران ممکن است که استیبل کوین دوباره به ناحیه 1 دلاری بازگردد اما افزایش خروج سرمایه از بازار می‌تواند دوباره روند نزولی را ایجاد کند و در این زمان دوباره نیاز به سرمایه اضافی برای حفظ استیبل کوین به وجود خواهد آمد.

مطلب مفید: متافای (MetaFi)؛ زیرساختی برای اقتصاد مجازی

توییت درباره سود دائو ترون

چرا سود ارائه شده دائو ترون بدون ریسک نیست؟

بازدهی 50 درصدی و بدون ریسک ارائه شده توسط دائو ترون تنها از دیدگاه فنی بدون ریسک است. با وام دادن سرمایه خود به عنوان نقدینگی برای USDD، کاربران به طور قطع درصد مشخصی از سرمایه وام داده شده را در قالب استییل کوین دریافت خواهند کرد. با این حال یک نکته منفی و مهم نیز وجود دارد.

هرگاه سود زیادی به کاربران ارائه می‌شود، سرمایه‌گذاران باید به شدت مراقب باشند. بازدهی سرمایه در قالب استیبل کوین ممکن است با توجه به ذات غیرقابل پیش بینی بازار ارزشی بسیار کمتر از سرمایه‌گذاری ابتدایی داشته باشد. علاوه بر این، هرآن ممکن است تجربه تلخی که بسیاری از سرمایه‌گذاران با سقوط اکوسیستم ترا پشت سر گذاشتند، این بار نیز تکرار شود.

باید توجه داشت که سرمایه‌گذاران نقدینگی USDD را فراهم می‌کنند تا قیمت آن در آستانه 1 دلاری حفظ شود. اگر به دلیل شرایط بازار این استیبل کوین سقوط کند و ثبات خود را از دست دهد، وثیقه سرمایه‌گذار نیز ارزش خود را از دست داده و در حقیقت سودی برای وی فراهم نخواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان