سولانا ربات هوش مصنوعی СhatGPT را در شبکه خود ادغام می‌کند

خانهاخبارسولانا ربات هوش...

آنچه می‌خوانید...

کاربران شبکه سولانا (Solana) به‌زودی می‌توانند از طریق یک پلاگین متن باز، به ربات هوش مصنوعی СhatGPT شرکت OpenAI دسترسی پیدا کنند. این شبکه که اکنون بیشتر بر روی هوش مصنوعی (AI) تمرکز کرده است، روز گذشته اعلام کرد که یک میلیون دلار به پروژه‌هایی که ابزارهای هوش مصنوعی را روی شبکه سولانا راه‌اندازی می‌کنند، اختصاص خواهد کرد و از ادغام СhatGPT در سولانا خبر داد.

ادغام ChatGPT در سولانا

به نقل از کریپتونیوز، تیم سازنده سولانا از اجرای این قابلیت جدید و ادغام СhatGPT خبر داد که برای کنترل بیشتر مشتریان بر روی داده‌های مرتبط با حساب هایشان ایجاد شده است.

سولانا СhatGPT را در شبکه خود ادغام می‌کند

افزونه‌ جدید ChatGPT با دریافت اطلاعات از منابع اینترنتی و برقراری ارتباط با وب‌سایت‌هایی که به ChatGPT وابسته نیستند، برای پاسخ به دستورالعمل‌هایی که کاربران صادر کرده‌اند، عمل می‌کنند. این قابلیت اکنون در دسترس همه کاربران قرار گرفته است.

این افزونه یا پلاگین به ChatGPT اجازه می‌دهد تا موجودی کیف پول کاربران را بررسی کند، توکن‌های بومی سولانا را منتقل کند، و زمانی که OpenAI پلاگین‌ها را در دسترس عموم قرار می‌دهد، توکن‌های NFT به دست آورد.

تیم سولانا همچنین از توسعه دهندگان دعوت می کند تا داده‌های آنچین را با استفاده از کد متن باز آنها، بازیابی کنند.

اسناپ شات سولانا لبز نشان می‌دهد که چت جی‌پی‌تی می‌تواند لیستی از NFT‌های نگهداری شده توسط یک آدرس خاص سولانا خاص را دریافت کند. این لیست همچنین شامل یک لینک متادیتای مربوط به NFT است که به احتمال زیاد از مرورگر بلاکچین Block (Explorer) ارائه شده توسط سولانا لبز به دست آمده است.

تیم سولانا مشخص نکرده که آیا قصد دارند این افزونه را در زمانی که OpenAI قابلیت پلاگین را در دسترس همه قرار می‌دهد فعال کنند یا خیر.

OpenAI اعلام کرد که کاربران ChatGPT اکنون می‌توانند به کمک قابلیت جدید حریم خصوصی، تاریخچه مکالمه خود را غیرفعال کنند.

این شرکت هوش مصنوعی همچنین یک گزینه جدید به نام اکسپورت (Export) را در نظر گرفته است که به مشتریان امکان می‌دهد داده‌های خود را دانلود کنند و اطلاعاتی را که ChatGPT نگهداری می‌کند بهتر درک کنند.

گفتنی است، ایتالیا اولین کشور اروپایی است که ChatGPT را ممنوع اعلام کرده مگر اینکه با استانداردهای حفظ حریم خصوصی کاربر که توسط اتحادیه اروپا وضع شده مطابقت داشته باشد. قابلیت جدید حریم خصوصی در نتیجه این اتفاق ایجاد می شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان