کمپانی سگا اولین بازی بلاکچینی خود را راه‌اندازی خواهد کرد

خانهاخبارکمپانی سگا اولین...

آنچه می‌خوانید...

سگا، یکی از معروف‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی از برنامه‌های خود برای ساخت اولین بازی مبتنی بر بلاک چین خبر داد. کمپانی ژاپنی سگا برای ساخت این بازی بلاکچینی با شرکت دابل جامپ توکیو (Double Jump Tokyo) همکاری خواهد کرد. بازی بلاکچینی سگا بر اساس بازی کارتی Sangokushi Taisen ساخته خواهد شد.

Sangokushi Taisen، سری بازی استراتژی است که بازیکنان با استفاده از کارت‌های مختلف در آن با یکدیگر رقابت می‌کنند. حالا سگا قصد دارد با استفاده از فناوری بلاک چین و با توکنیزه کردن برخی از دارایی‌های این بازی مانند کارت‌های مختلف، نسل جدیدی از آن را ارائه کند. البته هنوز هیچ‌کدام از شرکت‌های توسعه‌دهنده این بازی از چگونگی ادغام و به‌کارگیری بلاکچین در این پروژه صحبت نکرده‌اند.

- Advertisement -

شرکت سگا هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه آزمایشی اولین بازی بلاکچینی خود اعلام نکرده است.

به گفته شرکت دابل جامپ کریپتو، بخش بلاکچینی این بازی از شبکه Oasys استفاده خواهد کرد. Oasys، ابتکاری بلاکچینی است که با هدف مقیاس‌پذیری بالا برای ارائه خدمات به تعداد بسیاری از کاربران به صورت همزمان طراحی شده است.

موضع شرکت ژاپنی سگا در رابطه با NFT ها و بازی‌های بلاکچینی مبهم بوده است. در ماه ژانویه، این شرکت اعلام کرد این فناوری را در بازی‌های خود استفاده نخواهد کرد. با این حال، کمی بعد و در ماه آوریل شرکت سگا از احتمال ادغام NFT ها و عناصر متاورسی در پروژه Super Game خود خبر داد.

نظر شما در رابطه با تصمیم سگا برای عرضه نخستین بازی بلاکچینی این کمپانی چیست؟ آیا این بازی موفق خواهد شد؟

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان