متامسک زمان نگه‌داری داده‌های کاربران را به 7 روز کاهش داد

خانهاخبارمتامسک زمان نگه‌داری...

آنچه می‌خوانید...

ConsenSys، شرکت توسعه‌دهنده کیف پول متامسک روز 6 دسامبر به روزرسانی را منتشر کرد و اشاره داشت که حفظ داده‌های کاربران مانند آدرس کیف پول و آدرس IP را به هفت روز کاهش می‌دهد. به نقل از کوین تلگراف، این شرکت در تاریخ 24 نوامبر، سیاست حریم خصوصی خود را به روزرسانی کرده بود و درباره کارکرد اینفورا، رویه پیشفرض و از راه دور متامسک (RPC) با داده‌های کاربران از جمله آدرس‌های IP شفاف سازی کرده بود.

توسعه دهنده متامسک سیاست حریم خصوصی خود را به روزرسانی کرد

این موضوع در میان اعضای جامعه باعث نگرانی‌هایی پیرامون حریم خصوصی شد و در همین راستا، ConsenSys توضیح داد که این آدرس‌های IP جمع آوری شده در خطر فاش شدن قرار ندارند و علاوه بر آن، برای کسب درآمد نیز استفاده نمی‌شوند.

توییت متامسک

در به روزرسانی اخر نیز، شرکت توضیح داد، هنگامی که کاربران درخواست‌های خواندن را از طریق اینفورا پیش می‌برند، درخواست‌هایی مانند ورود برای مشاهده و بررسی موجودی حساب، اطلاعات کیف پول آنها توسط متامسک ذخیره نمی‌شود.

مطلب مفید: پیش‌بینی جذاب‌ترین حوزه‌های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳

در عوض و تنها هنگام درخواست‌های نوشتن مانند انجام تراکنش از طریق RPCهای اینفورا، آدرس IP و آدرس کیف پول ذخیره می‌شود. این شرکت همچنین ادعا کرده دو داده اشاره شده همزمان ذخیره نمی‌شوند تا سیستم‌ها بتوانند داده‌ها را استنباط کنند.

پس از بازخوردها و واکنش اعضای جامعه، شرکت توسعه دهنده متامسک اشاره داشت که صفحه تنظیمات جدید و پیشرفته‌ای را ایجاد خواهد کرد تا به همه کاربران این فرصت را بدهد که RPCهای خود را در حین ورود و پس از آن انتخاب کنند. کاربران این امکان را دارند که از اینفورا صرف نظر کنند و یک RPC شخص ثالث را انتخاب کنند. با این حال، ConsenSys به کاربران خود در این باره هشدار داده است.

این شرکت در توضیحات خود افزود که از دیدگاه حریم شخصی نگران آن هستیم که جایگزین‌های اشاره شده کمکی به ایجاد حریم خصوصی بیشتر نکنند. تامین کنندگان RPC جایگزین، سیاست‌ها و روش‌های ذخیره داده مختلفی دارند و میزبانی از یک نود می‌تواند کار را برای ارتباط میان حساب اتریوم و آدرس IP کاربران آسان‌تر کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان