سیگنال صعودی اندیکاتور بیت کوین؛ تله برای خریداران یا تغییر روند؟

خانهاخبارسیگنال صعودی اندیکاتور...

آنچه می‌خوانید...

شاخص‌ها و اندیکاتورهای زیادی وجود دارند که تحلیلگران با استفاده از آنها به پیش بینی قیمت بیت کوین و حرکات این ارز می‌پردازند. به نقل از یوتودی، در همن حین اندیکاتورهایی وجود دارند که به دلیل دقت بسیار بالاتر میان سرمایه گذاران خرد از محبوبیت زیادی برخوردارند.

اندیکاتور صعودی بیت کوین

سرچ ترند یا روند جستجو یک اندیکاتور اجتماعی است که میزان جستجوی مربوط به بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار را نشان می‌دهد. این روندها می‌توانند درباره بیت کوین یا راه‌هایی که سرمایه گذاران با آن در ارتباط هستند موارد زیادی را نشان دهند. باید اشاره داشت که افزایش محبوبیت این ارز همیشه با افزایش قیمت همبستگی داشته است.

- Advertisement -
توییت intotheblock

به طرز قابل توجهی از این اندیکاتور به عنوان اندیکاتور اصلی برای روند بازگشتی بازار استفاده می‌شود. در رالی صعودی سال گذشته، علاقه سرمایه گذاران به بیت کوین به سرعت کاهش یافت و این شاخص به زیر اوج تاریخی خود رسید. کمی پس از ان اتفاق شاهد سقوط قیمت بیت کوین و ورود به روند نزولی بودم. افزایش علاقه به این ارز همیشه یک سیگنال مثبت برای بازاری است که از عدم ورود نیروی تازه برای پایان دادن به روند نزولی رنج می‌برد.

مطلب مفید: 5 فاکتور کلیدی که در هفته پیش رو برای بیت کوین باید مدنظر قرار دهید (23 آبان)

اتفاقی که فکر می‌کنیم شاید رخ ندهد

متاسفانه باید اشاره داشت که مسئله مهم دیگری در بازار وجود دارد که می‌تواند سیگنال صعودی شاخص روند جستجو را خنثی کند. اتفاقات رخ داده برای صرافی رمز ارزی FTX ممکن است تنها دلیل و منبع افزایش علاقه سرمایه گذاران به بیت کوین و فضای کلی ارزهای دیجیتال باشد.

با در نظر گرفتن ارتباط منفی این منبع با علاقه پیش آمده، ممکن است داده‌های این شاخص نشانه صعودی و برای بازگشت بازار تلقی نشود، چرا که امکان دارد که علاقه سرمایه گذاران خرد به بیت کوین در طول زمان کاهش یابد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد شاهد خروج سرمایه گذاران از بازار خواهیم بود، روندی که از ماه دسامبر سال 2021 تاکنون در جریان بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان