تحلیلگر مطرح: بر اساس یک شاخص معتبر قیمت بیت کوین به کف رسیده است

خانهاخبارتحلیلگر مطرح: بر...

آنچه می‌خوانید...

بنجامین کوئن (Benjamin Cowen)، یکی از تحلیلگران مطرح حوزه ارزهای دیجیتال با در نظر گرفتن یک شاخص و اندیکاتور درون زنجیره ای گفته است که قیمت بیت کوین به کف خود رسیده یا بسیار به آن نزدیک شده است. وی در مصاحبه ای با کیتکو نیوز (Kitco News) به نمودار موجودی در سود و زیان بیت کوین اشاره داشت و درباره آن صحبت کرد.

این شاخص به سرمایه گذاران و کارشناسان نشان می‌دهد که چه درصدی از کوین های موجود و در دست هولدرها در سود و زیان به سر می‌برند. کوئن در صحبت های خود گفت که شاخص موجودی در سود و زیان بیت کوین در گذشته نیز با اوج ها و کف های قیمتی این ارز دیجیتال تلاقی داشته است. وی در ادامه توضیح داد که اگر شاهد یک حرکت نزولی دیگر و یا شاید فاز تسلیم شدن در بازار باشیم، این شاخص به محدوده ای می‌رسد که به شدت نشان دهنده کف قیمتی برای بزرگ ترین ارز دیجیتال بازار خواهد بود. وی سپس افزود:

«از نظر من برخی نمودارها مانند موجودی در سود و زیان بسیار جالب و هیجان انگیز هستند. یکی از نکات قابل توجه و جالب درباره این شاخص آن است که به صورت تاریخی، بیت کوین تا زمان تقاطع این اندیکاتور به کف قیمتی خود نخواهد رسید. در حقیقت و بر اساس تاریخچه این ارز هنگامی که شاهد تقاطع این اندیکاتور باشیم، می‌توان گفت که این ارز نیز به کف قیمتی خود رسیده است.»

مطلب مفید: اثبات حضور (Proof of Attendance) چیست؟

کوئن با اشاره این موضوع ادامه داد:

«این تقاطع روز گذشته اتفاق افتاد و برای اولین بار است که در چرخه فعلی چنین چیزی را شاهد هستیم. بدین ترتیب می‌توانید یک الگوی چرخه ای را برای شاخص موجودی در سود و زیان بیت کوین شاهد باشید. کف قیمتی معمولا پس از تقاطع رخ می‌‌دهد.

زمانی که این شاخص به سمت بالا حرکت می‌کند، هنگامی است که قیمت بیت کوین در حال حرکت به سمت اوج های جدید است. در نتیجه فکر می‌کنم که این اندیکاتوری است که در صورت یک حرکت نزولی دیگر، می‌تواند نشانه های خوبی از کف قیمتی به ما بدهد. البته باید دقت داشت که این یکی از شاخص ها و اندیکاتورهایی است که می‌توان در رابطه با این موضوع به آن رجوع کرد.»

گفتنی است که قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مطلب با رشد 10 درصدی در یک هفته گذشته در محدوده 21670 دلاری در حال معامله است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان