متامسک: شایعات مربوط به ایردراپ و توکن MASK صحت ندارند

خانهاخبارمتامسک: شایعات مربوط...

آنچه می‌خوانید...

متامسک، کیف پول رمز ارزی محبوب میان اعضای جامعه روز گذشته و در قالب یک پست توییتری درباره شایعات مربوط به راه‌اندازی توکن متامسک با نام MASK به کاربران هشدار داد. ای کیف پول توضیح داد که شایعات گسترده درباره اسنپ‌شات رسمی توکن یا ایردراپ آن در تاریخ 31 مارس صحت ندارد.

به گزارش کریپتواسلیت و بر اساس داده‌های متامسک، این شایعات نه‌تنها دروغ هستند بلکه خطرناک نیز هستند و بستری را برای حملات فیشینگ کلاهبرداران فراهم می‌کنند.

- Advertisement -

دن فینلی (Dan Finlay)، توسعه‌دهنده نرم‌افزار متامسک اشاره داشت که مسبب شایعات مربوط به ایردراپ توکن بومی این کیف پول افرادی هستند که نمی‌دانند در چه موردی صحبت می‌کنند. وی همچنین از کاربران خواست تا هوشیار باشند چرا که احتمال فراوان در تاریخ 31 مارس شاهد فعالیت گسترده کلاهبرداران خواهیم بود.

این شایعه برای اولین بار روز 26 مارس و توسط حساب کاربری eezzy ایجاد شد و پس از آن شاهد دست به دست شدن آن در فضای مجازی بودیم.

در این شایعات اشاره شده بود که با توجه به اطلاعات داخلی از پروژه متامسک، این پروژه قرار است در تاریخ 31 مارس از تراکنش‌های کاربران اسنپ‌شات تهیه کند و پیش از سال 2024 ایردراپ خود را اجرا کند. گفتنی است که نمی‌توان با قطعیت شایعه ابتدایی را به فعالیت کلاهبرداری ارتباط داد چرا که کاربر هیچ درخواستی نداشته و آدرسی را نیز در پیام خود وارد نکرده است.

در هر صورت باید اشاره داشت که متامسک هیچ توکن بومی ندارد و در حال حاضر قصدی نیز برای عرضه توکن ندارد.

شایعات مربوط به توکن متامسک جدید نیستند

لازم به ذکر است که شایعات مربوط به توکن متامسک جدید نیستند. در حقیقت ایده راه‌اندازی این توکن را می‌توان به مدیرعامل کانسنسیس، شرکت مادر متامسک نسبت داد. در نوامبر 2021، جوزف لوبین (Joseph Lubin)، مدیرعامل این شرکت در یک پست توییتری اشاره‌ای به توکن احتمالی این کیف پول با نام MASK کرد.

در سال 2022، تأیید شد که وی قصد داشته این توکن را راه‌اندازی کند. این اتفاق باعث شد تا درنهایت شاهد کلاهبرداری های زیادی باشیم. در یک کلاهبرداری، هکرها با سوءاستفاده از یک صرافی غیرمتمرکز توکن MASK را لیست کردند و سرمایه کاربران را به سرقت بردند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان