شبکه آزمایشی بتا پروژه شیباریوم اکوسیستم شیبا اینو سه ماه آینده راه اندازی می‌شود

خانهاخبارشبکه آزمایشی بتا...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: قیمت شیبا اینو در یک هفته گذشته رشد بسیار خوب 33.6 درصدی را تجربه کرده و به نظر می‌رسد مهم ترین دلیل این رشد قیمتی اعلامیه تیم توسعه شیبا در رابطه با شیباریوم باشد. علاوه بر آن یکی از نهنگ های اتریوم نیز به تازگی 163.2 میلیارد توکن شیبا به ارزش تقریبی 1.74 میلیارد دلار را خریداری کرد.

در روزهای اخیر صحبت های زیادی درباره پروژه شیباریوم در سرور دیسکورد شیبا به راه افتاده است و تیم توسعه این پروژه (بنیاد یونیفیکیشن) نیز خبر از به روزرسانی های آینده آن داده است. بنابر اعلامیه تیم توسعه، راهکار مقیاس پذیری لایه 2 شیباریوم به تازگی در فاز شبکه آزمایشی آلفا و به صورت خصوصی راه اندازی شد. توسعه دهندگان گفتند که این راه اندازی موفقیت آمیز بوده و اکنون مهم ترین ابزار برای توسعه در این پروژه کیف پول رمز ارزی است.

مازیار صدری، مدیر محصولات تیم توسعه بنیاد یونیفیکیشن در این باره گفت:

«شبکه آزمایشی عمومی بتا شیباریوم در سه ماهه سوم سال راه اندازی خواهد شد تا با به روزرسانی شبکه آزمایشی FUND همزمانی داشته باشد. همچنین در آن زمان شاهد به روزرسانی های مورد انتظار IBC، Gravity و wFUND خواهیم بود. شبکه بتا به تمامی افراد اجازه می‌دهد تا به صورت کامل با شبکه ارتباط داشته باشند.»

مطلب مفید: کشورهای طرفدار بیت کوین : ۷ کشور برتر برای سرمایه‌گذاری (بدون مالیات)

رشد 56 درصدی قیمت شیبا از ابتدای سال تاکنون

در حالی که قیمت شیبا در یک هفته گذشته رشد 33.6 درصدی داشته است، همچنان نسبت به اوج قیمتی خود فاصله ای 87 درصدی دارد. علیرغم این اتفاق اما، از ابتدای سال تاکنون شیبا رشدی 56 درصدی را ثبت کرده است. این میم کوین محبوب بازار به شدت مورد توجه نهنگ ها قرار دارد و تقریبا 81 % از هولدرهای آن را نهنگ ها تشکیل می‌دهند. علاوه بر آن، شیبا اینو از یک استراتژی توکن سوزی بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد با سوزاندن توکن ها در درگاهی مخصوص به کمیابشدن این توکن کمک کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان