top banner adv

ConsenSys شبکه آزمایشی بتا خصوصی zkEVM را راه‌اندازی می‌کند

ConsenSys شبکه آزمایشی بتا خصوصی zkEVM را راه‌اندازی می‌کند
0
بازدید : 14595

ConsenSys، توسعه‌دهنده اکوسیستم وب 3 روز گذشته و در قالب یک پست وبلاگی از شبکه آزمایشی بتا zkEVM خود رونمایی کرد. به نقل از کوین تلگراف، این شبکه آزمایشی خصوصی که توسط ConsenSys طراحی و عملیاتی می‌شود به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های غیرمتمرکز را با استفاده از ابزاری مانند متامسک، ترافل و اینفورا همچون استفاده مستقیم از ماشین مجازی اتریوم، اجرایی و مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید : رقیب سولانا برای تصاحب جایگاه قاتل اتریوم؛ شبکه آپتوس در حال جذب توسعه دهندگان سولانا است

شبکه آزمایشی بتا zkEVM

علاوه بر آن، کاربران می‌توانند با استفاده از پل ارتباطی، دارایی‌های خود را میان شبکه آژمایشی گوئرلی و zkEVM انتقال دهند تا قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز خود را نیز امتحان کنند. در بخشی از این پست وبلاگی آمده است که مشارکت کنندگان در شبکه آزمایشی بتا می‌توانند توکن‌های خود را انتقال دهند، با استفاده از پل ارتباطی به شبکه دیگری منتقل کنند و با برنامه‌های غیرمتمرکز که در اکوسیستم قرار خواهند گرفت، تعامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید : شرکت‌های بزرگ در همکاری با یکدیگر شبکه کانتون را راه‌اندازی می‌کنند

ConsenSys اشاره داشت که هدف از راه‌اندازی این شبکه آزمایشی آن بوده است که متوجه شوند آیا تجربه توسعه zkEVM پتانسیل شتاب دادن به نوآوری در وب 3 را دارد یا خیر. این شرکت اشاره داشت که پس از دریافت بازخورد اعضای جامعه درباره شبکه آزمایشی بتا، درباره گام بعدی اطلاع رسانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید : تاثیر ایلان ماسک در احتمال پذیرش دوج کوین توسط مجموعه تئاتر و سینمای AMC

برای سال‌ها، ConsenSys تلاش خود را کرده است تا محاسبات ماشن مجازی اتریوم را در گواه دانش صفر ادغام کند و بدین ترتیب zkEVM را در مقابل رول آپ‌های دانش صفر و جدا از ماشین مجازی اتریوم بسازد. تکنولوژی دانش صفر تراکنش‌ها را در لایه‌های مختلف تایید کرده و بدون ارسال تمامی داده‌ها، محسابات را به اتریوم می‌فرستد.

بیشتر بخوانید : توقف تعدادی از بازارهای پروتکل اوه (Aave) در پی بروز یک مشکل

مطلب مفید: متافای (MetaFi)؛ زیرساختی برای اقتصاد مجازی

با ایجاد این گواه که همه محاسبات در لایه 2 به درستی انجام شده و ارسال یک اثبات مختصر برای بلاکچین، توسعه‌دهندگان اتریوم معتقدند که راهکارهای رول آپی می‌توانند مقیاس‌پذیری در اتریوم را 100 برابر افزایش دهند.

توییت ConsenSys

بیشتر بخوانید : مکس کایزر: SEC باید روی حذف آلت‌ کوین‌ها متمرکز شود

گفتنی است که ثبت نام کاربران برای شبکه جدید zkEVM از ماه ژانویه سال 2023 آغاز خواهد شد. همچنین بر اساس داده‌های توسعه‌دهنده این شبکه هنوز مشخص نیست که آزمایش کنندگان اولیه شبکه چگونه پاداش دریافت خواهند کرد یا آیا توکن جدیدی برای zkEVM راه‌اندازی خواهد شد یا خیر.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x