شبکه آزمایشی راپستن بلاک چین اتریوم برای به روزرسانی ادغام آماده است

خانهاخبارشبکه آزمایشی راپستن...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: شبکه آزمایشی راپستن در بلاک چین اتریوم آماده است تا به صورت آزمایشی پذیرش مکانیسم اثبات سهام را آغاز کند. بدین ترتیب توسعه دهندگان می‌توانند چشم اندازی از زمان راه اندازی به روزرسانی ادغام در شبکه اصلی داشته باشند.

تیم بیکو، توسعه دهنده اصلی اتریوم امروز در یک پست توییتری اعلام کرد که زنجیره بیکن جدیدی برای شبکه راپستن راه اندازی شده است. این شبکه به عنوان آخرین آزمایش به روزرسانی ادغام ایفای نقش می‌کند که قرار است در حوالی تاریخ 8 ژوئن راه اندازی شود.

توییت تیم بیکو

شبکه آزمایشی راپستن یکی از متعدد آزمایش ها برای کلاینت های اتریوم است. وظیفه آن تقلید جنبه های مختلف شبکه اصلی اتریوم از جمله استفاده کردن از یک نسخه بی ارزش اتر به منظور انجام تراکنش ها است. گفتنی است که این تراکنش ها و کدنویسی های صورت گرفته در راپستن تاثیری در شبکه اصلی ندارد. راپستن همچنین قدیمی ترین شبکه آزماشی اثبات کار اتریوم است و از سال 2016 تاکنون در حال فعالیت است.

زمانی که شبکه آزمایشی راپستن به روزرسانی ادغام را انجام دهد، اولین چشمه از اتفاقاتی که این به روزرسانی برای اتریوم به همراه خواهد داشت را می‌بینیم. تاثیرات این به روزرسانی در شبکه آزمایشی، برنامه ها و کلاینت ها به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا متوجه شوند در آینده با چه چیزی رو به رو هستند و از مشکلات احتمالی پیش رو نیز جلوگیری کنند.

مطلب مفید: چگونه در LBank معامله کنیم؟ آموزش صرافی ال بانک

بیکو گفت که هنوز تعداد زیادی از توسعه دهندگان و اجرا کنندگان نودها باید برای به روزرسانی ادغام در راپستن آماده شوند. زنجیره بیکن باید آخرین بهروزرسانی را راه اندازی کند و سختی استخراج (TTD) نیز باید تعیین شود. این به روزرسانی باید پس از تعیین سختی استخراج اثبات کار راه اندازی شود.

ادغام یکی از مورد انتظارترین به روزرسانی های تاریخ اتریوم است چرا که باعث می‌شود این شبکه به اهداف مهمی دست یابد. انتقال شبکه به اثبات سهام باعث ذخیره انرژی بسیاری می‌شود. همچنین نام شبکه به لایه اجماع تغییر خواهد کرد. انتظار می‌رود در ماه اوت امسال شاهد این اتفاقات باشیم. با این حال یکی از نکات قابل توجه آن است که بر خلاف امید هزاران کاربر اتریوم، انتظار نمی‌رود که به روزرسانی ادغام تاثیری بر کاهش کارمزدهای شبکه داشته باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان