تاریخ ادغام شبکه آزمایشی راپستن با لایه اجماع اتریوم مشخص شد

خانهاخبارتاریخ ادغام شبکه...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: توسعه‌دهندگان اتریوم اعلام کردند در تاریخ 8 ژوئن (18 خرداد)، شبکه آزمایشی راپستن با لایه اجماع ادغام می‌شود. این نقطه عطفی مهم برای اتریوم در مسیر مهاجرت به الگوریتم اجماع اثبات سهام محسوب می‌شود.

بر اساس آخرین اطلاعات موجود در صفحه گیت هاب تست نت‌های مرج (ادغام) اتریوم، مراحل ادغام شبکه آزمایشی راپستن به پایان رسیده و همه چیز برای راه‌اندازی آماده است.

راپستن یکی از شبکه‌های آزمایشی اتریوم است که در سال 2017 ساخته شد. این شبکه اکنون در اختیار فعالیت‌های توسعه تیم گث (Geth) قرار دارد.

اما چرا ادغام شبکه راپستن اینقدر مهم است؟ راپستن یکی از مهم‌ترین شبکه‌های آزمایشی اتریوم است و معماری مشابهی با شبکه اصلی اتریوم دارد به همین دلیل توسعه‌دهندگان می‌توانند پیش از اجرای یک به روزرسانی در شبکه اصلی اتریوم، آن را در این شبکه آزمایش کنند.

در تاریخ 8 ژوئن قرار است لایه اجماع اثبات سهام با اجماع اثبات کار شبکه راپستن ادغام شود و بدین شکل شاهد اتفاقاتی خواهیم بود که احتمالا پس از ادغام شبکه اصلی اتریوم شاهد آن خواهیم بود. قرار است تا پایان سال جاری، بیکن چین با شبکه اصلی اتریوم ادغام و بالاخره مکانیسم اجماع اثبات سهام در این شبکه به کار گرفته شود.

توسعه‌دهندگان اتریوم به ادغام راپستن بسیار خوش‌بین‌اند. پرستون ون لون، یکی از توسعه‌دهندگان این شبکه در توییتی در این رابطه نوشت:

شبکه آزمایشی راپستن 8 ژوئن ادغام خواهد شد. این نقطه عطفی بزرگ برای شبکه اصلی اتریوم است.

هنوز مشخص نیست ادغام نهایی چه زمانی صورت خواهد گرفت. تیم بیکو ماه گذشته خاطرنشان کرد ادغام در شبکه اصلی اتریوم چند ماه پس از ژوئن صورت خواهد گرفت. با این حال، وی تاکید کرد که در آخرین فصل اثبات کار اتریوم هستیم.

یکی دیگر از اتفاقاتی که می‌توان از آن به نزدیک شدن به ادغام نهایی اتریوم نزدیک شد، اعلامیه هفته گذشته بنیاد اتریوم است. این بنیاد هفته گذشته اعلام کرد برنامه باگ بانتی (پاداش پیدا کردن باگ) شبکه اصلی اتریوم و لایه اجماع اثبات سهام با یکدیگر ادغام شده‌اند. با این اتفاق، در مجموع پاداش پیدا کردن باگ در لایه اجماع 10 برابر و شبکه اصلی 20 برابر می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان