top banner adv

شبکه اصلی آپتوس راه اندازی شد؛ انتقاد اعضای جامعه از عملکرد این شبکه در روز اول

شبکه اصلی آپتوس راه اندازی شد؛ انتقاد اعضای جامعه از عملکرد این شبکه در روز اول
0
بازدید : 9408

پس از 4 سال توسعه و میلیون ها دلار سرمایه گذاری، بلاک چین لایه 1 آپتوس روز گذشته شبکه اصلی خود را راه اندازی کرد و با واکنش‌های نسبتا منتاقضی مواجه شد. به نقل از  کوین تلگراف، این بلاک چین گواه اثبات سهام تاکنون شاهد میلیون ها دلار سرمایه گذاری از سمت شرکت‌های بزرگ بوده و ادعا کرده است که توانایی پردازش 160 هزار تراکنش در ثانیه را نیز دارد.

با این حال برخی از اعضای جامعه شبکه اشاره کرده‌اند که ادعای آپتوس مبنی بر تعداد تراکنش های پردازشی با تعدادی که شبکه پردازش می‌کند، فاصله زیادی دارد. بنابر صحبت های یکی از فعالان شبکه، آپتوس در حال حاضر 4 تراکنش در ثانیه را پردازش می‌کند. در همین حین برخی از کاربران نیز گفته‌اند که موفق به انجام تراکنش در این شبکه نشده‌اند.

بیشتر بخوانید : شکایت از بایننس به اتهام آسیب رساندن به FTX قبل از سقوط آن

کاربران در توییتر به این موضوع اشاره داشتند که دیسکورد این شبکه برای ساعاتی پس از راه اندازی شبکه اصلی بسته بوده است و تیم آپتوس را متهم کردند که سعی داشته از صحبت درباره مشکلات احتمالی شبکه طفره رود.

بیشتر بخوانید : نئون اولین ماشین مجازی اتریوم را در شبکه سولانا راه اندازی می‌کند

در این توییت تیم آپتوس اشاره داشت که عملکرد شبکه مطابق انتظار است و فعالیت در آن در حال افزایش است و فعالان بیشتری نیز به شبکه ملحق شده و می‌شوند.

مطلب مفید: رقیب سولانا برای تصاحب جایگاه قاتل اتریوم؛ شبکه آپتوس در حال جذب توسعه دهندگان سولانا است

در رابطه با بسته شدن بخش اظهارنظرهای کانال دیسکورد و تلگرام نیز، تیم توسعه شبکه گفت که هدف از این اقدام حفاظت از کاربران در برابر کلاهبردارها بوده است. بنابر ادعای این تیم، به محض مناسب بودن اوضاع، همه چیز به حالت اصلی بازخواهد گشت.

باید توجه داشت که اقتصاد توکنی آپتوس هنوز به صورت عمومی در دسترس قرار نگرفته و برای بسیاری ایجاد نگرانی کرده که صرافی‌هایی مانند بایننس و FTX بدون داشتن چنین اطلاعاتی در حال لیست کردن توکن آن هستند. این شبکه تاکنون شاهد افزایش سرمایه های میلیونی زیادی بوده و اخیرا در ماه جولای شاهد اضافه شدن 150 میلیون دلار سرمایه بود.

آپتوس لبز، شرکت توسعه دهنده شبکه ای با همین نام، توسط م شیخ و آوری چینگ، کارمندان سابق متا راه اندازی شد. گفتنی است که این دو در پروژه شکست خورده متا با نام دیم نیز نقش داشتند. این پروژه در ماه فوریه سقوط کرد و تمامی حقوق مادی و معنوی آن به فروش رسید.

بیشتر بخوانید : تداوم اختلاف کاردانو و ریپل: دست رد هاسکینسون به شراکت با ریپل

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : حکم استرداد دو کوان به آمریکا لغو شد

1
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x