top banner adv

شبکه ترا 2.0 راه اندازی شد؛ 30 درصد از ایردراپ تعیین شده میان کاربران واجد شرایط توزیع شد

شبکه ترا 2.0 راه اندازی شد؛ 30 درصد از ایردراپ تعیین شده میان کاربران واجد شرایط توزیع شد
0
بازدید : 9371

فکت کوینز: بنابر صحبت های دو کوان، مدیرعامل شرکت ترا فرم لبز، بلاک چین جدید ترا 2.0 در شبکه اصلی و با نام رمزی Phoenix-1 ساعت 10:30 صبح امروز راه اندازی شد و اکنون در حال تولید بلاک است. هدف از این زنجیره جدید احیای اکوسیستم ترا است که در پی بی ثباتی استیبل کوین UST با سقوط همراه شد. گفتنی است که سقوط بلاک چین ترا و ارز بومی آن لونا منجر به از دست رفتن 40 میلیارد دلار ارزش بازار این اکوسیستم شد.

در پی این اتفاق، ترا فرم لبز پیشنهاد ایجاد یک بلاک چین جدید را داد و چند روز پس از تایید این طرح از امروز شاهد حضور این شبکه هستیم. چندین برنامه تاکنون به شبکه جدید منتقل شده‌اند که از مهم ترین آنها می‌توان به استروپورت، پریسم، رندوم ارث، اسپکتروم، ترا سواپ و … اشاره کرد.

قبل از راه اندازی امروز، در پی رای گیری حاکمیتی قرار شد که نام شبکه اولیه ترا به ترا کلاسیک تغییر کند و توکن آن نیز لونا کلاسیک و شبکه تازه راه اندازی شده نیز ترا 2.0 نامیده شود. برخلاف زنجیره اولیه، ترا 2.0 استیبل کوین الگوریتم داری ندارد و تنها توکن آن لونا است که موجودی 1 میلیارد توکنی دارد. این توکن های لونا 2.0 به صورت جداگانه از لونا کلاسیک معامله خواهند شد و ارتباطی با یکدیگر ندارند.

بیشتر بخوانید : تلاقی مرگ در نمودار بیت کوین؛ پیش به سوی 42 هزار دلار؟

بیشتر بخوانید : شباهت روند کاردانو با سال ۲۰۱۸؛ قیمت در مسیر ۰.۷۵ دلار

یکی از مهم ترین نکات درباره راه اندازی ترا 2.0 ایردراپ توکن های لونا است که به سهام داران و هولدرهای زنجیره کلاسیک تعلق می‌گیرد. از 1 میلیارد موجودی توکن های جدید، 70 % یا به عبارتی 700 میلیون از آنها به این افراد تعلق می‌گیرد. بنابر اعلامیه رسمی ترا، میزان لونا 2.0 دریافتی هر فرد بسته به اینکه فرد پس از بی ثباتی قیمت UST یا قبل از آن هولدر بوده است، متفاوت است.

مطلب مفید: ارز لونا (Luna) چیست؟

همانطور که انتظار می‌رفت ایردراپ ترا 2.0 به سرعت و در فاصله کمی پس از راه اندازی شبکه صورت گیرد، این رویداد از طریق صرافی های متمرکز و در وبسایت رسمی خود ترا صورت گرفت. بسیاری از صرافی ها مانند بایننس، هیوبی، کراکن، بیتفینکس، کوکوین، بای بیت و … اعلام کردند که به حامیان ترا اجازه می‌دهند تا از طریق پلتفرم های خود، توکن های لونا را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید : سناتورهای آمریکایی ارزهای دیجیتال را پس از حملات باج افزار هدف قرار می‌دهند

بیشتر بخوانید : سیستم نظارتی شرکت 360 در چین برای ردگیری فعالیت های ماینینگ در این کشور

همچنین باید توجه داشت که در ابتدا همه توکن های ایردراپ شده قابل دریافت نخواهند بود و تنها 30 % از موجودی ابتدایی قابل دریافت است. 70 % دیگر ایردراپ توسط اعتبارسنج ها استیک شده تا امنیت شبکه را تضمین کند و قرار است به مدت 2 سال برای چنین هدفی استفاده شود.

بیشتر بخوانید : به روزرسانی Ithaca 2 تزوس با موفقیت انجام شد

علاوه بر 70% موجودی که میان سرمایه گذاران مذکور تقسیم می‌شود، 30 % از موجودی توکن های لونا 2.0 نیز قرار است به استخر جامعه ترا، یک خزانه سرمایه گذاری درون زنجیره ای اختصاص یابد. این استخر توسط جامعه حاکمیتی ترا کنترل می‌شود تا فعالیت های توسعه بخش ترا را مدیریت کند. از کل موجودی اختصاص یافته به این استخر، 30 میلیون از توکن های لونا 2.0 به توسعه دهندگانی اختصاص می‌یابد که تصمیم به ماندن و ساختن دوباره اکوسیستم ترا گرفته‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x