top banner adv

شبکه سلو (Celo) پس از قطعی 24 ساعته دوباره به حالت عادی بازگشت

شبکه سلو (Celo) پس از قطعی 24 ساعته دوباره به حالت عادی بازگشت
0
بازدید : 9718

شبکه سلو (Celo)، بلاک چین مبتنی بر اثبات که با قطعی شبکه خود به مدت 24 ساعت همراه شده بود به نظر می‌رسد دوباره به حالت عادی بازگشته است. سلو یک بلاک چین منبع باز است که که به کاربران با تلفن همراه اجازه می‌دهد با استفاده از شماره های همراه خود به عنوان پروکسی در کلیدهای عمومی پرداخت های رمز ارزی انجام دهند.

پس از بازگشت شبکه به حالت عادی، تیم سلو در توییتر خود کاربران را مطلع ساخت و گفت که از زمان روی کار آمدن شبکه در ماه آوریل 2020 این اولین باری بود که شبکه با قطعی همراه شده است. در ادامه نیز تیم سلو گفت که در حال انجام یک بررسی کامل برای یافتن ایراد و دلیل این اتفاق است.

بیشتر بخوانید : سیگنال نزولی برای بیت کوین؛ 5 هزار BTC پس از 7 تا 10 سال منتقل شد

این شبکه در روز پنجشنبه و در بلاک 14035019 اعلام کرد که با مشکل مواجه شده است اما اطمینان داد که سرمایه ها کاربران مشکلی ندارد و در جای امنی قرار دارد. 9 ساعت پس از این اعلامیه سلو دوباره در بلاک شماره 14035045 با مشکل مواجه شد و عملکرد شبکه دچار اختلال و قطعی شد. در زمان نگارش این مطلب و پس به روزرسانی نودهای اعتبارسنج به نسخه 1.5.8 شبکه به نظر در حالت عادی قرار گرفته است.

توییت سلو

در کانال دیسکورد پروتکل، یکی از اعتبارسنج های سلو با نام کاربری Dee گفت که قطعی اخیر شبکه بخشی از مشکلات بزرگ‌تر این شبکه است با این وجود وی و دیگر اعتبارسنج ها به فاندامنتال شبکه اطمینان دارند چرا که در دو سال گذشته این اولین قطعی و مشکل جدی سلو بوده است. وی در ادامه افزود:

بیشتر بخوانید : نسخه کامل پیش‌نویس سند ریال دیجیتال بانک مرکزی منتشر شد

«حتی ویزان نیز در دو سال گذشته با قطعی شبکه همراه بوده و این در حالی است که این شرکت رهبر بازار در امور پرداختی برای 60 سال اخیر بوده است.»

بیشتر بخوانید : بازگشت ETF اسپات بلک راک به لیست شرکت تسویه معاملات نزدک

مطلب مفید: تاریخچه سقوط قیمت بیت کوین بین سال‌های 2009-2022

بیشتر بخوانید : رئیس هیئت مدیره اورگراند توسط پلیس دستگیر شد

در وایت پیپر سلو آمده است که کاربران با استفاده از این شبکه می‌توانند به آسانی ارسال پیامک، امور پرداختی خود را نیز انجام دهند. این شبکه زمان بلاک 5 ثانیه را دارد و علاوه بر آن، با ماشین مجازی اتریوم سازگار است و از قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز نیز بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید : مدیرعامل مورگان کریک: بیت کوین می‌تواند در عرض 5 سال به 250 هزار دلار برسد

شبکه سلو همچنین پروتکل اصلی پشت سه استیبل کوین cUSD، cEUR و cREAL وهمچنین توکن بومی خود CELO است. علاوه بر سلو، شبکه هلیوم نیز همانطور که پوشش دادیم در روزهای گذشته با قطعی 4 ساعته همراه شد که در پی آن تایید تراکنش ها به تاخیر افتاد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x