top banner adv

شرکت مایکرواستراتژی باز هم بیت کوین خرید

شرکت مایکرواستراتژی باز هم بیت کوین خرید
0
بازدید : 9554

مایکرواستراتژی، یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران سازمانی بیت کوین دوباره به روند سرمایه‌گذاری‌های خود در این ارز دیجیتال ادامه داد. با احتساب خرید اخیر، شرکت مایکرواستراتژی موجودی بیت کوین خود را به 0.62% از بیت کوین‌هایی که قرار است طی سال‌های آینده استخراج شود رسانده است.

بیشتر بخوانید : نخستین تراکنش آفلاین دوج کوین انجام شد

مایکل سیلور، مدیرعامل پیشین مایکرواستراتژی ساعاتی پیش در توییتی اعلام کرد این شرکت 301 واحد بیت کوین دیگر به ارزش تقریبا 6 میلیون دلار با میانگین قیمت 19851 دلار به ازای هر واحد خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید : فروش بیت کوین به قیمت 6000 دلار !!!!!

بیشتر بخوانید : پیشنهاد جدید برای افزایش ارزش بایننس کوین از طریق سوزاندن کارمزد‌های BSC

شرکت مایکرواستراتژی با این خرید تعداد بیت کوین‌های خزانه خود را به 130000 واحد رساند و از این حیث، یکی از بزرگترین هولدرهای این ارز در جهان محسوب می‌شود.

خرید اخیر مایکرواستراتژی در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت با ریزش بیت کوین در سال جاری، بیش از یک میلیارد دلار ضرر کرده است. بر اساس پرونده‌های موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، میانگین خرید مایکرواستراتژی برای هر واحد بیت کوین حدود 30639 دلار است و این شرکت برای خرید 130000 واحد بیت کوین خود حدود 3.98 میلیارد دلار هزینه کرده است.

بر اساس تازه‌ترین اسناد کمیسیون بورس، مایکرواستراتژی سرمایه‌گذاری اخیر خود را با پول نقد اضافی خزانه انجام داده است. مایکل سیلور که در ماه آگوست (مرداد) به فرار مالیاتی متهم شد، اخیرا از سمت مدیرعاملی این شرکت کناره‌گیری کرد تا بر روی بیت کوین تمرکز کند.

در حال حاضر، بایننس بزرگترین هولدر بیت کوین در جهان است. یکی از کیف پول‌های بایننس به تنهایی 125000 واحد بیت کوین دارد و مجموع موجودی سایر کیف پول‌های این صرافی، بسیار بالاتر از این ارقام است. پس از بایننس، صرافی بیت فینکس با 170000 واحد بیت کوین قرار گرفته است.

سیلور پیش از این گفته بود به هولد کردن بیت کوین ادامه خواهد داد و هیچ چیز او را از این سرمایه‌گذاری منصرف نخواهد کرد.

نظر شما در رابطه با سرمایه‌گذاری‌های شرکت مایکرواستراتژی در بیت کوین چیست؟ آیا قیمت بیت کوین در واکنش به این سرمایه‌گذاری‌ها تغییر خواهد کرد؟

بیشتر بخوانید : تهدید چارلز هاسکینسون توسط یک یوتیوبر هندی

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x