مدیر فناوری تتر: شرکت های سرمایه گذاری با فروش استقراضی قصد بی ثبات کردن تتر را دارند.

خانهاخبارمدیر فناوری تتر:...

آنچه می‌خوانید...

پائولو آردوینو، مدیر فناوری شرکت تتر به تازگی تایید کرده است که استیبل کوین USDT این شرکت قربانی یک سری حملات هماهنگ از سمت شرکت های سرمایه گذاری و صندوق های پوشش ریسک قرار گرفته است که قصد دارند ثبات تتر را از بین ببرند. وی روز دوشنبه و در یک پست توییتری به دنبال کنندگان خود گفت که از زمان سقوط اکوسیستم ترا، شرکت های مدیریت سرمایه در حال وام گرفتن هستند تا معاملات فروش استقراضی روی تتر باز کنند.

وی مدعی است که این شرکت ها در حال ایجاد فشار میلیارد دلاری روی تتر هستند تا به نقدینگی این استیبل کوین آسیب بزنند و در نهایت توکن ها را با قیمت پایین تری باز خرید کنند. آردوینو همچنین برخی از شرکت های سرمایه گذاری را متهم به ایجاد ترس، عدم قطعیت و شک و شبهه درباره تتر کرده است.

- Advertisement -

وی می‌گوید که ادعاهای غیر رسمی و دروغ مبنی بر صدور توکن های جدید نقش بسزایی در ایجاد ترس میان شرکت های مختلف و اوراق تجاری چینی دارد. علاوه بر آن شرکت ها و رقبای تتر در حال ساخت داستان ها و روایت های مختلفی درباره این شرکت در فضای مجازی هستند.

توییت آردوینو
پائولو

آردوینو در یک رشته پست توییتری شایعات پیرامون تتر را تکذیب و ایجاد کنندگان ترس و اضطراب در بازار را نکوهش کرد. وی همچنین گفت که شرکت در حال کار با قانون گذاران است و شفافیت در امور خود را افزایش داده است. علاوه بر آن تتر قصد دارد اوراق تجاری خود را نیز ارائه دهد. با این حال از نظر آردوینو با وجود تمام این مسائل اشاره شده بسیاری قصد دارند تتر را تبدیل به آدم بد داستان کنند.

مطلب مفید: آموزش فیوچرز ؛ راهنمای جامع فیوچرز ارز دیجیتال

وی در ادامه افزود که تتر تاکنون هیچگاه در عملیات بازخرید شکست نخورده است و تنها در 48 ساعت گذشته موفق به بازخرید 10 % از سرمایه کل خود شده است. اتفاقی که حتی برای موسسه های بانکی نیز غیرممکن است. علاوه بر آن، تتر تاکنون اوراق تجاری خود را از 45 میلیارد دلار به 8.4 میلیارد دلار در این ماه کاهش داده است و قصد دارد پشتوانه این اوراق را در ماه های آتی باز هم کاهش دهد.

با این حال به نظر می‌رسد، صحبت های آردوینو تاثیری در فروش استقراضی تتر توسط فروشندگان به قصد سود گرفتن نداشته باشد. گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب قیمت USDT کمی ثبات خود را از دست داده و در ناحیه 0.998 دلاری قرار دارد. روز دوشنبه، گزارشی از وال استریت ژورنال و به نقل از لئون مارشال، مدیرعامل موسسه مالی جنسیس اظهار داشت که تریدهای فروش تتر از طریق این پلتفرم مالی در یک ماه اخیر به شدت افزایش داشته است.

 مارشال در این باره گفت که علاقه شرکت های مدیریت سرمایه به خصوص در آمریکا و اروپا به فروش استقراضی تتر در یک ماه گذشته به شدت افزایش داشته است. گفتنی است که فروش استقراضی یک نوع استراتژی سرمایه گذاری است که در آن سرمایه گذار دارایی را قرض گفته و آن را به فروش می‌رساند، سپس همان دارایی را در قیمتی پایین تر خریداری کرده و از تفاوت قیمتی سود می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان