کوین بیس پلتفرم معاملاتی را خارج از آمریکا راه‌اندازی می‌کند

خانهاخبارکوین بیس پلتفرم...

آنچه می‌خوانید...

گزارش‌های تازه نشان می‌دهند که صرافی کوین بیس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال در آمریکا قصد دارد یک پلتفرم معاملاتی را خارج از خاک این کشور راه‌اندازی کند. بنا بر گزارشی از بلومبرگ در 17 مارس، کوین بیس درباره راه‌اندازی پلتفرم غیر آمریکایی خود با مشتریان سازمانی مذاکره کرده است.

شعبه کوین بیس در خارج از آمریکا

به نقل از کوین تلگراف، این گزارش در حالی منتشر شده است که قانون‌گذاران در آمریکا حوزه کریپتو و شرکت‌های این صنعت را هدف بررسی‌های سخت‌گیرانه قرار داده‌اند و در حال بررسی نقش آن‌ها در سقوط بانک‌هایی مانند سیلورگیت، سیلیکون ولی و سیگنچر هستند.

- Advertisement -

گفتنی است که قانون‌گذاران آمریکایی از جمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در ماه‌های اخیر شرکت‌ها و سرویس‌های رمز ارزی زیادی را در خاک این کشور سرکوب و تعطیل کرده‌اند. از مهم‌ترین این سرویس‌ها می‌توان به خدمات استیکینگ صرافی کراکن اشاره داشت. علیرغم این موضوع اما صرافی کوین بیس در یادداشتی به کاربران خود گفت که برنامه استیکینگ پلتفرم مطابق گذشته و با وجود سرکوب‌های فعلی به کار خود ادامه خواهد داد.

مطلب مفید: فالینگ نایف (Falling Knife) یا چاقوی در حال سقوط در معاملات چیست؟

توییت کوین بیس

باید اشاره داشت که این صرافی اعلام کرده است، پلتفرم معاملاتی جدید آن در خارج از آمریکا به مشتریان جهانی خدمات ارائه خواهد کرد. در همین حین و بنا بر گزارش بلومبرگ، هنوز مکان مشخصی برای راه‌اندازی ساختمان مرکزی این صرافی در خارج از آمریکا تعیین نشده است و احتمال فراوان در آینده نزدیک شاهد انتشار جزئیات بیشتری از سمت پلتفرم معاملاتی کوین بیس خواهیم بود.

گفتنی است که به نظر با چنین تصمیمی، کوین بیس قصد دارد به رقابت با صرافی بایننس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال در جهان بپردازد. بایننس در حال حاضر در چندین کشور مختلف مشغول فعالیت است و صرافی آمریکایی با فراتر رفتن از خاک این کشور قصد دارد این برتری را به چالش بکشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان