در پی عدم پذیرش ETF اسپات گری اسکیل، این شرکت از کمیسیون بورس آمریکا شکایت کرد

خانهاخباردر پی عدم...

آنچه می‌خوانید...

گری اسکیل، شرکت سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه در حوزه کریپتو اخیرا از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شکایت کرده است. این شرکت روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد تصمیم این نهاد قانون گذار مبنی بر عدم پذیرش تبدیل صندوق سرمایه بیت کوین گری اسکیل به ETF اسپات را به چالش بکشد. گفتنی است که صبح دیروز کمیسیون بورس آمریکا اعلام کرد که درخواست گری اسکیل برای تبدیل صندوق بیت کوین را نمی‌پذیرد.

مایکل سوننشین، مدیرعامل گری اسکیل در بیانیه ای گفت:

«ما از تصمیم کمیسیون بورس آمریکا مبنی بر مخالفت با ورود ETF های اسپات بیت کوین به بازارهای مالی آمریکا نا امید شده‌ایم و کاملا با این تصمیم مخالف هستیم. بنابر بازبینی درخواست ETF خود، معتقد هستیم که سرمایه گذاران آمریکایی علاقه زیادی به تبدیل شدن این صندوق سرمایه به ETF  اسپات دارند.»

- Advertisement -

وی در ادامه افزود:

این اتفاق می‌تواند باعث ورود میلیاردها دلار سرمایه از سمت سرمایه گذاران و همچنین ورود بزرگ ترین صندوق سرمایه بیت کوینی به محدوده قانون گذازان آمریکایی شود. ما به استفاده از منابع کامل شرکت برای حمایت از سرمایه گذاران خود و رفتار قانونی عادلانه با ابزار سرمایه گذاری بیت کوین ادامه خواهیم داد.»

مطلب مفید: خواندن قرارداد هوشمند ؛ مهمترین فاکتور تحلیل فاندامنتال

گری اسکیل که در سال 2013 تاسیس شد، امروزه حدود 13 میلیارد دلار دارایی را از طریق صندوق سرمایه بیت کوین خود مدیریت می‌کند. بنابر داده ها، در زمان اوج قیمت بیت کوین و دارایی های دیجیتال، ارزش این صندوق به 42 میلیارد دلار نیز رسیده بود. این صندوق که باید قیمت بیت کوین را ردگیری کند در حال حاضر با فاصله ای 29 درصدی نسبت به ارزش واقعی دارایی های خود در حال معامله است.

این شرکت در اعلامیه امروز خود گفت که کمپین تشکیل شده در طول 240 روز بازبینی کمیسیون بورس شاهد مشارکت 11400 نفر بوده که 99 % آنها حامی تبدیل شدن صندوق سرمایه بیت کوین به ETF اسپات بوده‌اند.

دونالد وریل، نماینده حقوقی گری این شرکت درباره تصمیم کمیسیون بورس آمریکا گفت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار در اعمال رفتاری منسجم با ابزارهای سرمایه گذاری مشابه شکست خورده و در نتیجه آن به طور خودسرانه و برخلاف ماده 1934 قانون اداری و بورس اوراق بهادار عمل می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان