top banner adv

توسعه‌دهندگان شیبا اینو: شیباریوم به انقلابی در اکوسیستم شیبا منجر خواهد شد

توسعه‌دهندگان شیبا اینو: شیباریوم به انقلابی در اکوسیستم شیبا منجر خواهد شد
0
بازدید : 8217

توسعه‌دهندگان شیبا اینو، یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های میم کوین بازار به تازگی جزئیات جدیدی در رابطه با پروژه لایه 2 شیباریوم (Shibarium) به اشتراک گذاشتند.

به گزارش کوین تلگراف، توسعه‌دهندگان شیبا در اطلاعیه‌ای در بلاگ شیباسواپ، خاطرنشان کردند هدف از راه‌اندازی راهکار لایه 2 شیباریوم، این است تا ابزاری برای جامعه ارائه شود تا آن را رشد دهد و چشم‌انداز بنیانگذار شیبا را محقق کند. در حالی که برخی معتقدند پروژه شیباریوم، تنها وعده‌ای برای افزایش قیمت توکن SHIB است، توسعه‌دهندگان این میم کوین معتقدند هدف اصلی هرگز چنین نبوده است:

صبر کلید ماجراست. برخی معتقدند شیباریوم تنها یک ابزار برای افزایش قیمت است، اما این تمرکز پروژه ما نیست و هرگز نبوده است.

به گفته توسعه‌دهندگان شیبا، هدف Shibarium، حذف موانع در مقابل تراکنش‌های کوچک، بهبود سرعت تراکنش‌ها، امکان توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز و همچنین ادغام با  NFTهاست که به انقلابی در اکوسیستم شیبا منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید : کاهش قیمت اتریوم پس از افزایش نرخ بهره آمریکا؛ تحلیل ETH (۳ فروردین ۱۴۰۲)

بیشتر بخوانید : کاهش قیمت دلار تا محدوده ۴۴ هزار تومان؛ دلیل این ریزش چیست؟

بیشتر بخوانید:‌ راه حل لایه 2 شیباریوم (Shibarium) چیست؟

بیشتر بخوانید : سناتورهای آمریکایی ارزهای دیجیتال را پس از حملات باج افزار هدف قرار می‌دهند

بیشتر بخوانید : دارایی سپرده گذارن بانک سیگنیچر (Signature) در امنیت است

یکی از ویژگی‌های مهم شیباریوم، قابلیت توکن‌سوزی آن است. به گفته توسعه‌دهندگان، تمامی تراکنش‌های شبکه با سوزانده شدن توکن‌های شیبا همراه خواهد بود و با هر تراکنشی که انجام شود، مقداری از این میم کوین از گردش خارج می‌شود

توسعه‌دهندگان شیبا هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه نهایی شیباریوم مشخص نکرده‌اند. با این حال، این تیم خاطرنشان کرد به زودی این پروژه راه‌اندازی خواهد شد.

بسیاری از اعضای جامعه شیبا نسبت به پروژه Shibarium خوش‌بین‌اند و معتقدند اهدافی در آینده این اکوسیستم وجود دارد که در نهایت، به بهبود کلی آن منجر خواهد شد و وضعیت را تغییر خواهد داد.

بیشتر بخوانید : چانگ پنگ ژائو (CZ) از خرید 1 میلیارد دلار BTC، ETH و BNB خبر داد

در تاریخ 22 نوامبر سال گذشته، شیتوشی کواساما، یکی از توسعه‌دهندگان شیبا از دعوت مجمع اقتصاد جهانی از این پروژه برای همکاری در توسعه یک پروژه متاورسی خبر داد. به گفته کواساما، در صورت نتیجه دادن مذاکرات، شیبا در کنار غول‌های فناوری مانند فیسبوک و دیسنترالند، در توسعه این پروژه همکاری خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x