شیبا اینو در رتبه دوم امن‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال قرار گرفت

خانهاخبارشیبا اینو در...

آنچه می‌خوانید...

در یک اقتصاد دیجیتالی، امنیت بسیار حائز اهمیت است و به‌نوعی تضمین کننده امن بودن مکان دارایی‌های دیجیتال است. در همین راستا و برای مشخص شدن میزان امنیت پروژه‌های رمز ارزی، شرکت امنیتی سرتیک به بررسی این پروژه‌ها از جمله پروژه شیبا اینو پرداخته است. در اتفاقی قابل‌توجه، اکوسیستم این میم کوین با امتیاز 93 و تنها 2 امتیاز کمتر از پالیگان، در رتبه دوم امن‌ترین پروژه‌های رمز ارزی قرار گرفته است.

به نقل از بیتکوینیست، شیبا اینو از زمانی که دنبال کنندگان زیادی پیدا کرد خود را اصل و ذات میم کوین بودنش جدا کرد و تمرکز خود را بر توسعه و کاربرد بیشتر گذاشت. سال گذشته این پروژه بازی Shiba Eternity را راه‌اندازی کرد که یک نسخه غیر بلاک چینی از باری NFT است و به‌شدت مورد استقبال اعضای جامعه قرار گرفت. علاوه بر آن، شیبا در آستانه راه‌اندازی شیباریوم نیز هست که می‌تواند کاربرد بسیار بیشتری را برای اکوسیستم ایجاد کند.

- Advertisement -
توییت سرتیک

شیبا اینو دومین پلتفرم امن میان پروژه‌های رمز ارزی

امتیازدهی اخیر شرکت سرتیک باعث استقبال و سربلندی بیشتر اعضای جامعه این رمز ارز محبوب شده است. بر اساس داده‌های این شرکت، شیبا اینو 33 باگ آنچین داشته است که تمامی آن‌ها کاملاً رفع شده و تنها یک باگ در درون شبکه به‌صورت کامل رفع نشده است.

با به‌روزرسانی شیباریوم که شیتوشی کوزاما به‌تازگی درباره آن صحبت کرده است، این تضمین وجود دارد که اکوسیستم در امنیت کامل برای راه‌اندازی آن قرار دارد و می‌تواند خود را از حملات هکری سال 2022 که بسیار نیز زیاد بودند، جدا کند. این پلتفرم سال گذشته مکانیسم توکن سوزی خود را معرفی کرد و بر اساس داده‌ها در سال 2022، شیبا حدود 83 میلیارد توکن را سوزانده است. این توسعه‌ها به‌طورقطع تأثیر بسیار زیادی بر دیدگاه عموم مردم خواهد داشت.

مطلب مفید: راهنمای جامع و کامل ساخت NFT در اوپن سی (OpenSea)

علیرغم تمام این موارد …

حرکات اخیر بازار باعث خستگی خریداران شده و درنتیجه آن شاهد رفتار سیو سود از آنها هستیم. وضعیت فعلی، قیمت شیبا را به سمت آزمایش حمایت 0.00000799 دلاری سوق خواهد داد. در زمان نگارش این مطلب، قیمت شیبا با رشد 12 درصدی در یک هفته اخیر همراه بوده و به محدوده 0.0000094 دلاری رسیده است.

نمودار شیبا اینو

انتشار نسخه بتا شیباریوم می‌تواند بر قیمت این ارز نیز تأثیرگذار باشد چراکه سرمایه‌گذاران با استفاده از آن می‌توانند نگرشی نسبت به اکوسیستم بالغ شده شیبا اینو به دست آورند. توسعه‌دهندگان اعلام کردند که هر تراکنش در این شبکه با توکن سوزی شیبا همراه خواهد بود که خود در افزایش قیمت این میم کوین تأثیر بسزایی خواهد داشت.

با این وجود، در صورت اصلاح کلی بازار کریپتو، مکانیسم توکن سوزی به‌تنهایی برای رشد قیمت کافی نخواهد بود. به‌منظور ادامه یافتن روند صعودی، قیمت شیبا باید مقاومت 0.00000968 دلاری را فتح کند.

گفتنی است که انتشار داده‌های نرخ تورم نیز تأثیر زیادی بر رالی صعودی این ارز خواهد داشت. چراکه این ارز در همبستگی با بیت کوین به سر می‌برد که برای آن به‌نوعی هم نعمت است و هم نفرین. اگر شاخص قیمت مصرف‌کننده بهبود یابد، بازارهای مالی با اعتماد بیشتری همراه خواهند شد و قیمت بیت کوین و شیبا اینو نیز رشد خواهند کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان