صرافی مشتقه دریبیت هک شد؛ 28 میلیون دلار به سرقت رفت

خانهاخبارصرافی مشتقه دریبیت...

آنچه می‌خوانید...

دریبیت (Deribit)، صرافی مشتقه و محبوب حوزه ارزهای دیجیتال به تازگی با حمله هکری مواجه شده و پس از هک شدن کیف پول گرم پلتفرم، 28 میلیون دلار از سرمایه‌های آن به سرقت رفته است. به نقل از کریپتوپوتیتو، بر اساس بیانیه منتشر شده توسط سخنگوی شرکت، سرمایه‌های پلتفرم اکنون در مکان امنی قرار دارند و زیان وارد شده به پلتفرم نیز از طریق ذخایر صرافی جبران شده است.

حمله هکرها به کیف پول داغ صرافی دریبیت

صرافی دریبیت بزرگ ترین پلتفرم معاملاتی مشتقه در حوزه ارزهای دیجیتال است و صبح امروز و در قالب یک رشته پست توییتری اعلام کرد که کیف پول گرم پلتفرم هک شده و نتیجه آن به سرقت رفتن 28 میلیون دلار سرمایه دریبیت بوده است. تیم توسعه این پلتفرم موفق شده حمله صورت گرفته را به کیف پول‌های داغ بیت کوین، اتریوم و یو اس دی سی (USDC) محدود کند.

توییت صرافی دریبیت
توییت صرافی دریبیت

مطلب مفید: در پی حملات هکری، تا پایان ماه اکتبر 3 میلیارد دلار سرمایه در حوزه کریپتو به سرقت رفته است

بر اساس پست توییتری شرکت، هیچ یک از آدرس‌های ذخیره سرد این شرکت در حمله هکرها آسیب ندیده است. همچنین تیم توسعه صرافی دریبیت اعلام کرده که در حال حاضر و تا اطلاع ثانوی تمامی واریزها و برداشت‌های پلتفرم را متوقف و به حالت تعلیق درآورده است. در  رابطه با واریزهایی که قبل از این بیانیه در این صرافی مشتقه صورت گرفته‌اند نیز تیم توسعه پلتفرم اعلام کرد که پس از گذراندن تعداد تاییدهای مورد نیاز، این مبالغ واریز شده مورد پردازش قرار خواهند گرفت.

رسانه کریپتوپوتیتو با سخنگوی صرافی مشتقه رمز ارزی دریبیت ارتباط برقرار کرد و وی تایید کرد که کیف پول گرم این پلتفرم مورد حمله قرار گرفته است اما سرمایه مشتریان صرافی ایمن هستند. وی در ادامه نیز تایید کرد که زیان‌های وارد شده به صرافی توسط ذخایر این شرکت جبران شده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان