پس‌لرزه‌های سقوط FTX؛ صرافی لیکوئید برداشت‌های خود را متوقف کرد

خانهاخبارپس‌لرزه‌های سقوط FTX؛...

آنچه می‌خوانید...

صرافی رمز ارزی ژاپنی لیکوئید به آخرین شرکتی تبدیل شده که در جریان بحران موجود در صرافی‌های متمرکز برداشت‌های خود را متوقف می‌کند. به گزارش کوین تلگراف، این صرافی که مالک آن FTX است روز گذشته و در یک پست توییتری به صورت رسمی اعلام کرد که برداشت به صورت فیات و کریپتو را در پلتفرم خود متوقف کرده است.

توقف برداشت‌ها در صرافی لیکوئید

صرافی لیکوئید در بیان دلایل این تصمیم اشاره داشت که برای تطابق با الزامات ورشکستگی فصل 11 صرافی FTX چنین اقدامی را صورت داده است. این پلتفرم در ادامه افزود که به دلیل ورشکستگی فصل 11 پلتفرم بین المللی معاملاتی FTX، مالک سودمند و نهایی پلتفرم معاملاتی لیکوئید، این صرافی تمامی برداشت‌های خود را متوقف می‌کند.

- Advertisement -

گفتنی است که پلتفرم تاکید کرد اقدامات صورت گرفته تصمیمی امنیتی نبوده و افزود که در روزهای آتی اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. لیکوئید همچنین توصیه کرد که کاربران تا زمانن ارائه جزئیات بیشتر بهتر است سرمایه‌ای را وارد صرافی نکنند.

توییت صرافی لیکوئید

مطلب مفید: رشد ۱۵۰ درصدی قیمت توکن تراست ولت طی ۶ روز؛ علت چه بود؟

باید اشاره داشت که این تصمیم در حالی گرفته شده است که صرافی اخیرا عنوان داشت هیچ یک از کیف پول‌های پلتفرم تحت تاثیر اتفاقات FTX قرار نگرفته است. تیم لیکوئید روز 12 نوامبر در توییتی گفت که پس از بررسی‌هایی اولیه مشخص شده هیچ کیف پولی فعالیت غیرمعمولی نداشته است. با این حال، پلتفرم در اعلامیه‌ای به سرعت از تعلیق برداشت‌ها خبر داد و دلیل آن را اقدامات پیشگیرانه تا زمان انجام بررسی‌های امنیتی کامل اعلام کرد.

باید اشاره داشت که اعلامیه روز 12 نوامبر، لیکوئید آخرین فعالیت این پلتفرم در توییتر پس از ماه اوت بود. این تصمیم پس از آن اعلام شد که آژانس خدمات مالی کشور ژاپن روز 10 نوامبر از شعبه FTX در ژاپن خواست تا فعالیت‌های تجاری خود را متوقف کند.

صرافی لیکوئید در سال 2014 تاسیس شد و یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمز ارزی با مجوز تحت قانون خدمات پرداختی ژاپن به حساب می‌آیذ. صرافی FTX، این پلتفرم و زیرمجموعه‌های آن را در ماه فوریه 2022 به صورت یکجا خریداری کرد.

برای اطلاع از  آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان