به زودی امکان خرید و فروش NFT به صرافی یونی سواپ اضافه خواهد شد

خانهاخباربه زودی امکان...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ روز گذشته اعلام کرد که جینی (Genie)، گرد هم آورنده بازارهای NFT را خریداری می‌کند. این اقدام یونی سواپ با هدف ایجاد مالکیت و انجام مبادلات در پلتفرم برای کاربران در سطح جهان صورت می‌گیرد. یونی سواپ در حال اضافه کردن NFT ها به محصولات خود است و با برنامه وب خود کار را آغاز کرده و پس از آن به سراغ API ها خواهد رفت.

این اولین باری نیست که یونی سواپ در حال کار با NFT ها است. در بهار سال 2019 نیز این صرافی غیرمتمرکز یونی ساکس را راه اندازی کرد که استخرهای نقدینگی NFT با پشتوانه دارایی های واقعی را عرضه می‌کرد.

- Advertisement -

یونی سواپ در اعلامیه خود گفت:

«بسیار هیجان زده ایم تا آنچه که در ساخت محصولات دیفای یاد گرفته ایم را وارد حوزه NFT ها کنیم.»

در ماه اوت یونی سواپ گفت که قصد دارد استیبل کوین USDC را میان کاربران قدیمی جینی ایردراپ کند تا بدین ترتیب اهمیت و ارزش این ادغام و تصاحب پلتفرم را با کاربران به اشتراک بگذارد. گفتنی است که یونی سواپ NFT ها تنها یک اکوسیستم جداگانه از توکن های ERC-20 نمی‌بیند بلکه آنها را به عنوان درگاهی مهم برای ورود به حوزه وب 3 می‌بیند.

مطلب مفید: مهمترین ابزار تحلیل تکنیکال برای ترید

جینی به عنوان اولین گرد هم آورنده بازارهای NFT ها شناخته می‌شود و ابزاری برای یافتن، خرید و فروش NFT ها در تمامی بازارها ایجاد می‌کند. این شرکت به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تنها با یک تراکنش از تمامی بازارهای بزرگ NFT های دلخواه خود را خریداری کرده و 40 % از هزینه کارمزد را نیز پس انداز کنند.

گفتنی است که برخی از شرکت ها و پلتفرم های حوزه متاورس علیرغم سقوط و بی ثباتی در بازار به رشد خود ادامه می‌دهند. گیم فای و NFT های مربوط به این حوزه اخیرا نشانه های مثبت زیادی مبنی بر رشد و حرکت رو به جلو از خود نشان دادند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان