top banner adv

FTX به اپل، گوگل و بسیاری از شرکت‌های بزرگ بدهکار است!

FTX به اپل، گوگل و بسیاری از شرکت‌های بزرگ بدهکار است!
0
بازدید : 7287

فاجعه فروپاشی و بدهکاری‌ صرافی FTX وارد مرحله جدیدی شده و اکنون بر اساس فهرستی که وکلای صرافی در دادگاه ورشکستگی FTX منتشر کرده‌اند باید گوگل، متا، تیک‌تاک، توییتر، اپل و شرکت‌های بسیار دیگری را به لیست طلبکاران این صرافی رمز ارزی اضافه کرد.

بدهی صرافی FTX به شرکت های بزرگ حوزه فناوری

به نقل از فوربز، هدف از تهیه این لیست مشخص شدن تعداد افراد، شرکت‌ها و حتی دولت‌هایی است که به‌عنوان مشتری و قبل از اتهامات سم بنکمن فرید در رابطه با کلاه‌برداری از سرمایه‌گذاران، با صرافی FTX در تماس بوده‌اند.

بیشتر بخوانید : بیت کوین تا سال 2040 به رایج ترین ارز جهانی تبدیل خواهد شد

باید اشاره داشت که میزان بدهی پلتفرم به شرکت‌های فناوری اشاره شده مشخص نیست چراکه در لیست به این موضوع اشاره‌ای نشده است. قابل‌توجه است که علاوه بر شرکت‌های اشاره شده نام نتفلیکس، لینکدین، مایکروسافت و آمازون نیز به چشم می‌خورد. وکلای FTX قبلاً به درج هویت طلبکاران اعتراض داشتند و نزدیک به 10 میلیون نام از این مدرک جدید پنهان شده بود.

صرافی FTX کمپین‌های تبلیغاتی، اسپانسری و … زیادی برای معرفی خود به جامعه راه انداخته بود و این احتمال وجود دارد که مبلغ بدهکاری این پلتفرم به شرکت‌هایی مانند تیک‌تاک، توییتر، فیسبوک و آمازون به دلیل مبلغ کارمزد تبلیغات بوده باشد چراکه FTX در تمامی پلتفرم‌های اشاره شده حساب داشت.

مطلب مفید: تحلیل تاثیر اقتصاد کلان بر ارز دیجیتال در سال 2023

بیشتر بخوانید : سناتور آمریکایی نسبت به تصویب قانون مالیات برای ارزهای دیجیتال هشدار داد

در رابطه با بدهکاری این پلتفرم به شرکت نتفلیکس نیز امیلی فینگلد، سخنگوی شرکت در مصاحبه‌ای با فوربز اشاره داشت که نتفلیکس از هیچ‌گونه رابطه تجاری با صرافی FTX آگاهی نداشته و مشخص نیست که چرا با توجه عدم هیچ ارتباطی نام این کمپانی نیز در لیست مذکور قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید : رکورد جدید صرافی یونی سواپ

ادگار موزلی، مدیرعامل شرکت مشاوره بازسازی Alvarez & Marsal که فهرست طلبکاران این صرافی را ثبت کرده است، بلافاصله به سؤالات مربوط به اختلافات احتمالی پاسخ نداد. همچنین قابل‌توجه است که شرکت‌های اپل، گوگل، متا، تیک‌تاک، توییتر، لینکدین و آمازون به سؤالات پیرامون بدهکاری صرافی FTX پاسخ نداده‌اند.

در رابطه با فیسبوک نیز بر اساس کتابخانه تبلیغات این پلتفرم به نظر می‌رسد که صرافی ورشکسته هیچ تبلیغی از طریق این پلتفرم انجام نداده و مشخص نیست که بدهکاری صرافی FTX مربوط به چه موردی است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : بر اساس دو شاخص مهم، ۸۸۰ دلار کف قیمت اتریوم بوده است

بیشتر بخوانید : آغاز بازپرداخت پلتفرم وام دهی بلاک فای به طلبکاران

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x