top banner adv

صفحه توییتر پیتر شیف هک شد!

صفحه توییتر پیتر شیف هک شد!
0
بازدید : 5901

به گزارش فکت کوینز، پیتر شیف منتقد سرسخت رمزارزها در حال تبلیغ یک پروژه کلاهبرداری کوین طلا در توییتر است، اما به نظر می‌رسد که دلیل آن هک شدن حساب او  باشد.

بیشتر بخوانید : پیش‌نویس سند ریال دیجیتال بانک مرکزی منتشر شد

پیتر شیف که حامی سرسخت طلا شناخته می‌شود به تازگی شاهد هک شدن حساب خود در توییتر بوده و ظاهرا هکر از طرف او اقدام به تبلیغ یک توکن طلا (GOLD) کرده است.

اسپنسر شیف، پسر پیتر شیف، به فالوورهای پدرش هشدار داد که روی لینک توییت آخر او کلیک نکنند، زیرا صفحه او «مطمئناً» به خطر افتاده است. بر خلاف پیتر، اسپنسر موضع مثبتی در مورد ارزهای دیجیتال دارد.

بیشتر بخوانید : نامزد ریاست جمهوری آمریکا ۲۵۰ هزار دلار بیت کوین دارد

صفحه توییتر پیتر شیف چند روز پس از راه‌اندازی NFT بیت کوین او هک شد

این هکر از طرف پیتر شیف توییت کرد که او در حال رونمایی رسمی از راه‌اندازی توکن Gold است، یک توکن ارز دیجیتال که آماده توانمندسازی کامیونیتی وب ۳ است و دنیای ارزهای فیزیکی و دیجیتالی را باهم پیوند می‌دهد. این هکر یک توییت دیگر از همین حساب را ریتوییت کرده است که در آن از اقدام دولت ایالات متحده برای افزایش مجدد سقف بدهی و ایجاد تورم در این کشور انتقاد کرده بود.

ورود پیتر شیف به بیت کوین

بیشتر بخوانید : شبکه آزمایشی ژی جیانگ اتریوم امروز راه اندازی خواهد شد

نکته قابل توجه اینکه قبل از این هک، پیتر شیف از فناوری پایه بیت کوین استقبال کرده است. او اخیرا از راه‌اندازی مجموعه NFT خود روی بیت کوین اوردینالز (Ordinals) خبر داده بود. این حرکت جامعه کریپتو را شگفت زده کرد. با این حال، شیف همچنان به ادعای خود مبنی بر اینکه بیت کوین ارزشی ندارد، ادامه می‌دهد. این اقتصاددان در پاسخ به توییت ژائو مبنی بر استقبال پیتر از جامعه بیت کوین، گفت: من به طرفدار بیت کوین تبدیل نشده‌ام. فناوری اوردینالز با آسان‌تر کردن اثبات اصالت آثار، به ارزش اثر هنری می‌افزاید. اگر مشخص شود که من در مورد بیت کوین اشتباه می‌کنم، خود توکن‌های اوردینالز ممکن است ارزش بیشتری پیدا کنند.

بیشتر بخوانید : چارلز هاسکینسون: هارد فورک واسیل شبکه کاردانو هیچ مشکل کیفی ندارد

بیشتر بخوانید : کمیسیون بورس یک صندوق ETF مرتبط با بیت کوین را تایید کرد

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x