مدیرعامل بایننس، یک صندوق بازیابی برای بازار ارزهای دیجیتال راه‌اندازی می‌کند

خانهاخبارمدیرعامل بایننس، یک...

آنچه می‌خوانید...

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس صبح امروز اعلام کرد که در پی فاجعه پیش آمده و سقوط صرافی FTX، یک صندوق بازیابی بازار کریپتو راه اندازی می‌کند. به نقل از کوین گیپ، صندوق بازیابی بایننس به پروژه‌های موفقی که در مدت زیادی است در بازار فعالیت می‌کنند کمک خواهد کرد تا خود را از بحران‌های نقدینگی نجات دهند.

صندوق بازیابی بازار بایننس

باید اشاره داشت که شرکت‌ها و پلتفرم‌های رمز ارزی می‌توانند با شرکت بایننس لبز در تماس باشند تا پس از بررسی‌های لازم، در صورت واجد شرایط بودن از این صندوق بهره مند شوند.

- Advertisement -

علاوه بر آن، ژائو از دیگر شرکت‌های بزرگ و فعال در این حوزه خواسته تا در صندوق بازیابی بایننس سرمایه گذاری کنند و به بازگشت هرچه سریع‌تر بازار کمک کنند. گفتنی است که پس از سقوط FTX و درخواست ورشکستگی فصل 11 توسط این صرافی، قیمت ارزهای دیجیتال با سقوط سنگین همراه شد و سرمایه گذاران سازمانی نیز اعتماد خود را به این حوزه و صرافی‌های متمرکز از دست دادند.

جاستین ترون، بنیانگذار ترون یکی از افرادی است که قصد دارد با مشارکت در ابتکار جدید بایننس به بازگشت سریع بازار کمک کند. وی معتقد است است که صندوق بازیابی بایننس کمک بزرگی به توسعه دهندگان و سازندگان این حوزه برای بازگشت از بحران به وجود آمده خواهد بود.

مطلب مفید: راهکارهای مدیریت سرمایه در بازار ارز دیجیتال

در همین راستا، یکی از کاربران توییتری با نام کاربری کریپتو کینگ از مدیرعامل بایننس پرسید که آیا صرافی FTX نیز یک پروژه قدرتمند اما با بحران نقدینگی محسوب می‌شود یا خیر که با پاسخ جالب ژائو مواجه شد. وی در پاسخ به این سوال اشاره داشت که دروغ گویان و کلاهبرداران پروژه‌های قدرتمندی تلقی نمی‌شوند و این صندوق برای پروژه‌های دیگر این اکوسیستم طراحی می‌شود.

در ماه اکتبر، بایننس پول برای کمک به ماینرهای بیت کوین یک راهکار وام گیری 500 میلیون دلاری را راه اندازی کرد. ماینرهایی که با مشکلات نقدینگی و مالی زیادی به واسطه سقوط قیمت بیت کوین و سنگین شدن هزینه‌ها مواجه بودند، می‌توانستند از این استخر برای وام گیری و رفع مشکلات خود استفاده کنند.

برای اطلاع از  آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان