top banner adv

صندوق حمایتی ویژه صرافی BingX برای کاربران متضرر صرافی FTX

صندوق حمایتی ویژه صرافی BingX برای کاربران متضرر صرافی FTX
0
بازدید : 8855

نگرانی از اتفاق صرافی FTX در کل بازار کریپتو میلیون ها کاربر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است. در عین حال، می‌دانیم که شرکای صرافی BingX متحمل ضررهای بسیار زیادی شده‌اند. و بسیاری از شما که دارایی‌هایی در حساب‌های FTX دارید با همین مشکل مواجه هستید.

بعد از اتفاق ناگوار صرافی FTX، تیم صرافی BingX بلافاصله شروع به تدوین برنامه‌های مربوطه برای کمک به کارمندان و شرکای خود کرد. برای جامعه بینگ ایکس این معضل بسیار ناراحت کننده بود، پس تمام تلاش خود را برای کمک به کسانی که به شرکای BingX نیاز دارند. انجام خواهند داد. این کمک حداقل کاری است که به کاربران متضرر در صرافی FTX می توان انجام داد.

صندوق حمایتی ویژه برای مال باختگان صرافی FTX

صرافی BingX یک صندوق یارانه ویژه برای افراد مالباخته در این حادثه FTX ایجاد کرده است. صندوق سرمایه گذاری به عنوان صندوق یارانه کمک اضطراری BingX برای کمک به شرکای BingX که تحت تأثیر حادثه FTX قرار گرفته اند. میزان سهمیه این صندوق برابر است با 5,000,000 USDT که تماما توسط صرافی BingX ارائه شده است. هدف از ایجاد این صندوق حمایت از افرادی که در یک بحران مالی شدید گرفتار شدند، می باشد.

شرایط استفاده از این صندوق این است. که شرکای LV4 و بالاتر از BingX یا کاربر سابق FTX، که دارایی های شخصی آنها در پلتفرم FTX به گرفتار شده است. (مبلغ پس انداز 20000 دلار و بالاتر است)

بیشتر بخوانید : وزارت خزانه‌داری آمریکا: حوزه دیفای تهدیدی برای امنیت ملی است

نحوه توزیع این صندوق حمایتی به این صورت است که هر فرد می تواند تا 1000 USDT در ماه برای 6 ماه متوالی کمک هزینه زندگی دریافت کند. مالباخته گان باید درنظر بگیرند که تا 30 ماه نوامبر فرصت دارند تا از صندوق حمایتی ویژه استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر لطفا به این صفحه مراجعه کنید.

خدمات صرافی بینگ ایکس BingX

کاربران مالباخته می توانند سرمایه ای که از صندوق حمایتی صرافی Bingx را دریافت می کنند را در سایر خدمات صرافی BingX استفاده کنند. از مهم ترین و سودده ترین این خدمات می توان به امکان کپی ترید و گرید ترید اشاره کرد.

صرافی BingX بینگ ایکس یک پلتفرم جالب است که به شما امکان می‌دهد علاوه بر ترید و سرمایه گذاری در ارز های مختلف، بتوانید با معامله گران نخبه و حرفه‌ای ارتباط برقرار کنید، تا از تحلیل‌ها و سرمایه‌گذاری آنها استفاده، و به نفع خود بهره ببرید.

در صرافی‌های دیگر شما باید با تکیه به عقل خود بهترین سرمایه گذاری را بیابید. با تجزیه و تحلیل BingX و شبکه تجارت اجتماعی کریپتو، شما قادر خواهید بود تا از سرمایه‌گذاری دیگران مطلع شوید، و بر اساس تحلیل‌های گروهی، معاملات خود را در رمزارز های مختلف مانند بیت کوین و اتریوم انجام دهید.

بیشتر بخوانید : آغاز پروژه آزمایشی CBDC بانک مرکزی کره جنوبی

شما می‌توانید در بینگ ایکس، استراتژی یک معامله‌گر بزرگ را با استفاده از سیستم کپی تریدینگ انتخاب کنید. و اگر خود شما معامله گرِ خوبی هستید، می‌توانید قابلیت کپی ترید اکانت خود را فعال نموده تا معامله گران دیگر اقدام به کپی کردن معاملاتِ شما کنند و سهم شما در معاملات آن ها، 8% از سود هر معامله ی آنها می‌باشد.

گرید تریدینگ (Grid Trading) صرافی BingX

اما خدمت دیگر صرافی بینگ ایکس به کاربران صرفا به کپی ترید خلاصه نمی شود و محصول بی رقیب آن گرید ترید است. گرید تریدینگ (Grid Trading) یا معاملات شبکه ای یکی از محبوب ترین استراتژی های تریدِ خودکارِ ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم محسوب می شود؛ در این استراتژی معاملاتی بدون داشتن دانش خاصی میتوان حتی در زمان بی ثباتی بازار، بدون نیاز به تشخیص روند و … کسب سود کرد.

در ربات گرید، رنج قیمتی به صورت دستی یا خودکار تعیین می شود و ربات در این رِینج(Range)، اردرهایی را قرار میدهد. و تا زمانی که قیمت در این رینج باشد ربات به صورت خودکار اقدام به خرید و فروش میکند. در ربات گرید اسپات، در پایین خرید و در بالا فروش انجام میشود. ربات فیوچرز، از پایین لانگ و از بالا شورت میگیرد. و تمامی معاملات با سود کم اما در تعداد بسیار بالا انجام میشوند. گفتنی است که هر چه نوسانات بیشتر باشد سود و کارایی این ربات بیشتر خواهد بود، البته در حرکات شارپ بازار امکان ضرر های سنگین وجود دارد. پس نیاز است که یک حد ضرر(SL) برای ربات تعریف شود تا در حرکات شارپ قیمتی متحمل ضرر های غیر قابل جبران نشوید!

با وجود این خدمات کاربران متضرر می توانند شرایط مناسبی از نظر کسب درآمد برای خود به ارمغان آورند.

تیم بینگ ایکس صمیمانه از حادثه ناگوار صرافی FTX بسیار متاثر است و در تلاش است که به عنوان بخشی از جامعه جهانی ارز دیجیتال در حمایت از افراد مالباخته اقدام کند. امید است با این حمایت مسیر افراد متضرر هموار تر شود تا آینده ای که همه برای درخشیدن آن در تلاش هستیم به واقعیت بپیوندد.

بیشتر بخوانید : کریستیانو رونالدو به زودی مجموعه NFT خود را منتشر می‌کند

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x