صندوق سرمایه صرافی بیت گت در حمایت از پروژه‌های وب3 راه‌اندازی شد

خانهاخبارصندوق سرمایه صرافی...

آنچه می‌خوانید...

صرافی مشتقات بیت گت (Bitget) به‌تازگی صندوق سرمایه‌گذاری جدیدی را با تمرکز بر حمایت و پشتیبانی از نسل بعدی پروژه‌های وب 3 راه‌اندازی کرده است. بر اساس بیانیه این پلتفرم معاملاتی، در مرحله اول این صندوق شاهد سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری خواهد بود که از آن به‌عنوان سرمایه‌گذاری اولیه یاد خواهد شد.

صندوق سرمایه بیت گت برای حمایت از وب 3

به نقل از کوین تلگراف، بیت گت اشاره داشته است که هدفش تأمین سرمایه برای پروژه‌ها و شرکت‌های فعال درزمینهٔ وب 3 در سراسر جهان است. در ابتدا صندوق سرمایه‌گذاری بیت گت بر آسیا و پروژه‌های این قاره تمرکز خواهد کرد. صرافی توضیح داده است که صندوق سرمایه در ابتدا از پروژه‌هایی با تیم‌های توسعه باتجربه در آسیا که نقشه راه مشخصی دارند و درصدد حل مشکلات دنیای واقعی هستند، پشتیبانی خواهد کرد.

در بیانیه پلتفرم آمده است که وب 3 فضای در حال شکوفایی است و سرعت آن نیز بسیار زیاد است. پروژه‌های بسیاری هستند که برای پیشرفت بیشتر به حمایت و پشتیبانی نیاز دارند تا بتوانند وب 3 را به یک پدیده جهانی تبدیل کنند. به همین دلیل است که صندوق 100 میلیون دلاری صرافی طراحی شده تا به حمایت از چنین پروژه‌هایی بپردازد و تأثیر بسزایی در فرایند تبدیل وب 3 به حوزه‌ای بزرگ‌تر داشته باشد.

مطلب مفید: Reality Metaverse چیست؟ آشنایی با بازی Landlord GO

باید اشاره داشت که علاوه بر وب 3، صرافی بیت گت در فعالیت اصلی خود نیز بسیار موفق بوده است. این پلتفرم که در سال 2018 راه‌اندازی شده، تاکنون بیش از 80 هزار تریدر و 380 هزار تریدر مقلد را جذب کرده است. بیت گت همچنین قصد دارد تا در کنار وب 3، معاملات اسپات خود را نیز گسترش دهد. این صرافی اخیراً کیف پول وب 3 بیت کیپ را با بیش از 9.5 میلیون کاربر خریداری کرد.

قابل‌توجه است که در بازار نزولی سال گذشته، صرافی بیت گت یک صندوق امن 200 میلیون دلاری راه‌اندازی کرد که هدفش ایجاد امنیت برای سرمایه کاربران و ایجاد اعتماد میان آن‌ها بود. از دیگر اقدامات پلتفرم نیز می‌توان به برنامه احراز هویت و سیاست ضد پول‌شویی اشاره کرد که با هدف دور نگه‌داشتن مجرمان از خدمات صرافی راه‌اندازی شده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان