توسعه‌دهندگان سوشی سواپ برای تغییر در توکنومیک این پروژه طرح جدیدی ارائه دادند

خانهاخبارتوسعه‌دهندگان سوشی سواپ...

آنچه می‌خوانید...

سال 2022 برای حوزه کریپتو و اکثر پلتفرم‌ها و پروژه‌ها سال دشواری بود و بسیاری از آنها با مشکلات مختلفی از جمله نقدینگی و … مواجه شدند. به تازگی صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ تصمیم گرفته با ارائه طرحی مبنی بر ایجاد تغییراتی در توکنومیک سوشی سواپ، این پروژه را پس از یک سال دشوار دوباره احیا کند و به رقابت بازگرداند.

به نقل از بلاک، جرد گری (Jared Grey)، مدیر صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ به تازگی و با هدف احیای پروژه پس از سال سخت 2022، پیشنهاد تغییر توکنومیک صرافی را ارائه کرده است. هدف این طرح افزایش نقدینگی، ایجاد کاربرد بیشتر برای توکن بومی سوشی سواپ و همچنین ارائه بیشترین ارزش ممکن برای سهام‌داران پلتفرم است.

- Advertisement -

گری در تلاش است تا اهداف اشاره شده را بدون قربانی کردن سلامت اقتصادی پروتکل یا آسیب رسیدن به هولدرهای توکن بومی سوشی سواپ اجرایی کند. بنا بر گفته‌های مدیر صرافی، سوشی تنها 1.5 سال تا ورشکستگی فاصله دارد.

در توضیحات این طرح جدید آمده است که مانند مدل اصلی xSushi، اهداف اصلی مدل جدید تقویت مالکیت غیرمتمرکز و رشد پاداش نقدینگی از طریق یک مکانیسم پاداش جامع و پایدار است که با حجم و کارمزدها مقیاس‌پذیر می‌شود.

تغییرات توکنومیک سوشی سواپ

طرح پیشنهادی ارائه شده 4 تغییر کلیدی را در اقتصاد توکنی پروژه نشان می‌دهد. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات اشاره شده آن است که سوشی استیک شده (xSushi) دیگر پاداش‌های درآمد کارمزد معاملات را دریافت نخواهد کرد و درعوض پاداش‌های مبتنی بر انتشار در قالب سوشی پرداخت خواهند شد.

مطلب مفید: آموزش کامل استیکینگ در کوکوین (Kucoin)

تأمین‌کنندگان نقدینگی استخرهای معاملاتی که بیشترین حجم را تولید می‌کنند، بیشترین میزان کارمزد مبادلات و پاداش‌های تقویت‌شده مبتنی بر اجرای قفل زمانی جدید که می‌توانستند انتخاب کنند، را دریافت خواهند کرد.

درصد متغیر از کارمزدها نیز برای بازخرید توکن سوشی از بازار آزاد و همچنین قفل کردن آن برای حمایت بیشتر از قیمت دارایی استفاده خواهد شد. تغییر آخر در توکنومیک سوشی سواپ نیز مربوط به سود دوره‌ای است که به 1.3% تغییر می‌کند تا میزان تورم را کاهش دهد و تعادلی میان میزان انتشار توکن و بازخرید، توکن سوزی و نقدینگی قفل شده ایجاد کند.

بنا بر توضیحات طرح صرافی، هدف پلتفرم آن است که در بلند مدت میزان مشارکت در اکوسیستم را افزایش دهد و در عین حال مشارکت کنندگانی که تنها به دنبال استخراج و کسب سود بدون ایجاد ارزش هستند را کاهش دهد. توکنومیک فعلی صرافی نقدینگی غیر چسبنده را ترویج می‌کند، جایی که کاربران می‌توانند سوشی را استیک کنند و حتی اگر تأمین کننده نقدینگی نباشند، جایزه و نرخ بازگشت سرمایه بهینه دریافت کنند.

بر اساس داده‌های تاریخی، پلتفرم سوشی سواپ متوجه شد که مدل xSushi فعلی به استیک کنندگان این توکن اجازه می‌دهد تا حتی نسبت به تأمین‌کنندگان نقدینگی نیز نرخ پاداش دریافتی بیشتری داشته باشند. جرد گری در این باره اشاره داشت که نگرانی اصلی درباره آینده صرافی آن است که میزان انتشار توکن بسیار بیشتر از درآمد کارمزدها و توکن سوزی است. علاوه بر آن، تأمین‌کنندگان بزرگ نقدینگی می‌توانند زمان قفل کردن را به حداکثر برسانند و اکثریت پاداش را دریافت کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان