طرح پیشنهادی پروتکل بنکور؛ به منظور افزایش قیمت، 1 میلیون توکن BNT سوزانده شود

خانهاخبارطرح پیشنهادی پروتکل...

آنچه می‌خوانید...

جامعه پروتکل و صرافی غیرمتمرکز بنکور (Bancor) در فضای دیفای به تازگی طرحی را پیشنهاد کرده‌اند که بر اساس آن 1 میلیون توکن BNT پس از جمع آورس توسط خزانه نسخه سوم ورتکس این پروتکل سوزانده شود. هدف از این اقدام کمک به پروتکل برای توکن سوزی و تاثیرگذاری روی قیمت ارز بومی آن است.

اعضای دائو بنکور به این نتیجه رسیده‌اند که توکن سوزی یک تاثیر روانی بر فعالان بازار خواهد داشت و می‌توان چنین اقدامی را در پروتکل خود و برای توکن BNT صورت داد. در همین راستا، طرح پیشنهادی قصد دارد یک بار 1 میلیون توکن را بسوزاند. با این حال باید گفت زمانی این اتفاق رخ خواهد داد که توکن های مورد نیاز در خزانه نسخه سوم بنکور جمع آوری شوند.

- Advertisement -

طرح سوزاندن 1 میلیون توکن BNT به رای گذاشته خواهد شد و اگر اعضای جامعه با آن موافقت کنند و نتیجه آن نیز بر قیمت دارایی خوب باشد، احتمالا در طرح های بعدی شاهد تصمیم گیری بر سر تعداد توکن هایی باشیم که اعضای جامعه قصد سوزاندن آن را دارند.

گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، 99% از اعضای جامعه بنکور موافق توکن سوزی هستند. تاریخ پایان این رای گیری نیز امروز، 28 سپتامبر خواهد بود.

مطلب مفید: آموزش مینت NFT سولانا از طریق متاپلکس (Metaplex)

این طرح در راستای توسعه شبکه در حالی منتشر شده که آخرین توسعه بخشی بنکور به ماه ها قبل و راه اندازی نسخه سوم پروتکل در شبکه اصلی باز می‌گردد. در نسخه قبلی، خزانه ورتکس کارمزدهای توکن های مختلف را جمع آوری و آنها را به BNT تبدیل می‌کرد. سپس از آنها برای خرید و سوزاندن vBNT استفاده می‌شد. در نتیجه آن شاهد کاهش موجودی در گردش توکن بومی شبکه بودیم.

اکنون به جای جمع آوری توکن های مختلف، نسخه سوم این خزانه به صورت انحصاری توکن های BNT را جمع آوری کرده و در نتیجه تنها شاهد تبدیل شدن BNT به vBNT هستیم. گفتنی است که در ماه ژوئن، این پروتکل به صورت موقتی برنامه حفاظت در برابر زیان موقتی خود را از کار انداخت و دلیل آن را نیز شرایط بد بازار و رفتارهای دستکارانه در بازار عنوان کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان