پلاتی پوس فایننس خسارت ۹ میلیون دلاری کاربران را جبران می‌کند

خانهاخبارپلاتی پوس فایننس...

آنچه می‌خوانید...

پروتکل دیفای (DeFi) پلاتی پوس فایننس، اخیرا درگاهی ایجاد کرده که توسط آن کاربران می‌توانند بدهکاری پلتفرم به آنها پس از حمله هکری 9.1 میلیون دلاری اخیر را مشاهده کنند. این پلتفرم دیفای اشاره داشته است که قصد دارد سرمایه مسروقه کاربران را از طریق طرح جبران خسارت خود به آنها بازگرداند.

برنامه جبران خسارت پلاتی پوس فایننس

به گزارش کوین تلگراف، در تاریخ 16 فوریه، پروتکل دیفای با حمله فلش لون یا وام سریع روبرو شد که استیبل کوین پلاتی پوس (USP) را تحت فشار گذاشت و شاهد از بین رفتن مقطعی ثبات این ارز بودیم. در همین زمان پروتکل تایید کرد که حدود 8.5 میلیون دلار سرمایه از استخر اصلی آن به سرقت رفته است.

شرکت همچنین گفت که با هکر برای مذاکره درباره دریافت جایزه در قبال بازگردانی سرمایه ارتباط برقرار کرده است. یک گزارش پس از حادثه از Omniscia، شرکت حسابرسی پلاتی پوس نشان می‌دهد که حمله به دلیل نامنظم بودن و ترتیب نادرست کدها امکان‌پذیر شده است.

بعد از این حمله هکری، تیم کار خود را بر روی طرح جبرانی بازگردانی سرمایه به کاربران آغاز کرد. در 23 فوریه، تیم توسعه پلاتی پوس فایننس اعلام کرد که می‌خواهند حدود 78 درصد از وجه استخر اصلی را با مینت مجدد استیبل کوین‌های مسدود شده بازگردانند. پلتفرم همچنین تأیید کرد که با حمله‌های دوم و سوم، زیان کلی به 9.1 میلیون دلار رسیده است.

مطلب مفید: آیا حذف یا جعل قابلیت های امنیتی در شبکه بیت کوین ممکن است؟

توییت پلاتی پوس فایننس

بر اساس آخرین به‌روزرسانی پروتکل، آنها صفحه‌ای ایجاد کردند که به کاربران میزان غرامتی که می‌توانند از این پلتفرم دریافت کنند را نمایش می‌دهد. این صفحه شامل چندین بخش است تا کاربران درک بهتری از میزان بدهکاری پلتفرم پس از هک داشته باشند. این بخش‌ها شامل یک مرور کلی، ارزش خالص دارایی پیش از حمله و تنظیمات پس از حمله می‌شود.

علاوه بر این، تیم تاکید کرد، درصورتی که کسی در محاسبات اشتباه پیدا کند، می‌تواند فرم و مدارکی را برای حمایت از ادعای خود، تا قبل از ساعت 11:59 بعد از ظهر 3 مارس ارائه کند. پلاتی پوس فایننس اشاره داشت که پس از دریافت تمام بازخوردها، محاسبات نهایی را انجام خواهند داد. پس از آن اولین غرامت برای کاربران در ماه مارس در دسترس خواهد بود.

تیم توسعه در ادامه توضیح داد که در حال حاضر بازگرداندن سرمایه اولویت اصلی آنها است و در تلاش هستند تا سرمایه باقی‌مانده را بازیابی کنند.

در همین حال پلیس فرانسه دو مظنون مرتبط با این حمله هکری را دستگیر کرده و حدود 222 هزار دلار رمز ارز را در تاریخ 25 فوریه توقیف کرده است. به گفته پلاتی پوس، این دستگیری‌ها با همکاری صرافی بایننس و کارشناس حوزه بلاک چین، ZachXBT پشتیبانی صورت گرفته‌اند..

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان