سرویس جدید شرکت بلاک برای بهبود شبکه لایتنینگ راه‌اندازی شد

خانهاخبارسرویس جدید شرکت...

آنچه می‌خوانید...

جک دورسی، مدیرعامل شرکت بلاک و از حامیان بزرگ بیت کوین به‌تازگی اعلام کرده است که تیم توسعه TBD در این شرکت که تمرکز خود را روی بیت کوین و شبکه آن گذاشته‌اند، طرح و سرویس جدید =C را راه‌اندازی کرده‌اند که به بهبود شبکه لایتنینگ از طریق سرویس‌ها و ابزار مختلف کمک می‌کند.

سرویس بهبود شبکه لایتنینگ راه اندازی شد

به نقل از کوین تلگراف، شبکه لایتنینگ یک شبکه لایه 2 پرداختی است که با قابلیت‌های خود مانند ایجاد پرداخت‌های سریع‌تر، ارزان‌تر و قابل اعتمادتر به پذیرش بیشتر بیت کوین کمک می‌کند. باید اشاره داشت که قابلیت جدید =C قصد دارد به شبکه کمک کند تا از طریق افزایش نقدینگی و ایجاد خدمات زیرساختی رشد بیشتری را تجربه کند.

- Advertisement -

از زمان راه‌اندازی تاکنون، نقدینگی و گنجایش شبکه لایتنینگ شاهد رشد قابل‌توجهی از طریق پذیرش واقعی در سطح جهان بوده است. علاوه بر آن، خدماتی مانند =C، به‌روزرسانی و ارتقا تدریجی برای پشتیبانی و حمایت از پذیرش مداوم بیت کوین در سطح جهانی را ارائه می‌کنند.

توییت TBD

مطلب مفید: بهترین صرافی ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳

به‌واسطه نقدینگی، خدمات و زیرساخت، =C به کاربران کیف پول‌ها کسب و کارها و اپراتورهای نودهای شبکه کمک می‌کند تا از پرداخت‌های ارزان‌تر و سریع‌تر بهره‌مند شوند. در بیانیه رسمی تیم شرکت بلاک آمده است:

«ما قصد داریم به شما کمک کنیم تا نیازهای شبکه لایتنینگ خود را رفع کنید. اگر یک کسب و کاری هستید که نیاز به پذیرش پرداخت‌های لایتنینگ دارید یا کیف پولی که نیاز به کانال‌هایی برای دسترسی مشتریان دارید یا حتی یک فرد کهنه‌کار که به دنبال منبع بزرگ بعدی در فضای کریپتو هستید، طرح جدید می‌تواند به شما کمک کند.»

باید اشاره داشت که سرویس‌های لایه 2 به‌طور کلی به بهبود عملیات بیت کوین کمک کرده و پذیرش این اکوسیستم در زندگی روزمره را برای مردم آسان‌تر می‌کنند. گفتنی است که جک دورسی و تیم آن همواره در تلاش بوده‌اند تا بیت کوین را برای مردم در دسترس قرار دهند.

وی و تیم شرکتش پیش از راه‌اندازی سرویس =C برای شبکه لایتنینگ بیت کوین، اعلام کرده بودند که نرم‌افزار حسابداری و مالیات رمز ارزی TaxBit را در برنامه پرداختی خود یعنی Cash App ادغام کرده‌اند تا کاربران بتوانند به‌آسانی مالیات خود را گزارش کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان