طرح پیشنهادی جدید پنکیک سواپ؛ تاثیر آن بر توکن CAKE چه خواهد بود؟

خانهاخبارطرح پیشنهادی جدید...

آنچه می‌خوانید...

صرافی پنکیک سواپ، پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز در فضای ارزهای دیجیتال روز گذشته خبر از طرح پیشنهادی جدید خود در رابطه با نسخه جدید اقتصاد توکنی CAKE با نام CAKE Tokenomics v2.5 داد و از کاربران خواست تا به آن رأی دهند. گفتنی است که این طرح تمرکز خود را بر تورم پایین استیکینگ، سود واقعی و همچنین مزایای بلندمدت برای استیک کنندگان توکن بومی صرافی گذاشته است.

طرح جدید چه چیزی ارائه می‌کند؟

به نقل از ambcrypto، هفته گذشته جلسه‌ای صورت گرفت و در آن به اصلاحاتی پیرامون تورم پایین برای استیکینگ، سود واقعی از پروتکل درامد پنکیک سواپ و … اشاره شد. نتیجه این جلسه و اصلاحات صورت گرفته اکنون در قالب یک طرح پیشنهادی به جامعه عرضه شده است که اعضا می‌توانند با رأی دادن موضع خود نسبت به آن را مشخص کنند.

توییت پنکیک سواپ

این صرافی در توضیحات طرح اشاره داشت که نرخ تورم فعلی برای توکن CAKE به‌شدت ناپایدار است و در بلندمدت باعث ایجاد چالش‌هایی خواهد شد. علاوه بر آن، کاهش تورم در بلندمدت می‌تواند به سلامت اکوسیستم پنکیک سواپ نیز کمک زیادی کند. برای مقابله با چالش تورم، توکن CAKE دو گزینه دارد، اولین گزینه کاهش شدید موجودی و گزینه دوم کاهش تدریجی موجودی است.

مقایسه دو گزینه پیش رو CAKE

بر اساس طرح پیشنهادی پنکیک سواپ، اگر گزینه اول تأیید شود، شبکه صرافی حذف شدن توکن در استخر Syrup را از 6.65 توکن به ازای هر بلاک به 3 توکن در هر بلاک تغییر خواهد داد. پس از آن نیز به مدت 5 ماه شاهد حذف 0.5 توکن CAKE به ازای هر ماه خواهیم بود. گزینه دوم حذف توکن را از 6.65 به 4.5 توکن در هر بلاک تغییر خواهد داد.

مطلب مفید: Brics‌ چیست؟ بررسی اهمیت کشورهای بریکس و ارز بریکس

عملکرد ورژن 3 پنکیک سواپ

در حالی که شبکه طرح پیشنهادی مذکور را پیش‌نویس کرده است، ورژن 3 صرافی پنکیک سواپ با رشد خوبی در جنبه‌های مختلفی همراه شده است. داده‌های پلتفرم تحلیلی Dune نشان می‌دهد که تعداد تراکنش‌ها در این پلتفرم در هر دو زنجیره اتریوم و بی ان بی رشد بسیار خوبی داشته است.

علیرغم عملکرد خوب صرافی و افزایش تراکنش‌ها، توکن CAKE در روزهای اخیر اوقات خوبی را سپری نکرده است. در هفته گذشته این ارز با سقوط 22 درصدی همراه شد و در حال حاضر در محدوده 2.70 دلاری معامله می‌شود. علیرغم این سقوط قیمت، شاخص‌های تکنیکالی زیادی نشان از تغییر روند احتمالی برای این ارز دیجیتال دارند. از مهم‌ترین این شاخص‌ها می‌توان به RSI و MVRV اشاره کرد که هر دو در ناحیه نزولی قرارگرفته و آماده بازگشت هستند.

با این حال باید اشاره داشت که وضعیت بازار توکن پنکیک سواپ همچنان نزولی است. این ارز در روزهای اخیر بیشترین فعالیت اجتماعی را ثبت کرده است که با توجه به سقوط قیمت به نظر می‌رسد احساسات بازار نسبت به CAKE نیز نزولی و منفی است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان