علیرغم سقوط 90 درصدی، احتمال ریزش بیشتر برای قیمت اکسی اینفینیتی وجود دارد

خانهاخبارعلیرغم سقوط 90...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: قیمت AXS، توکن بومی اکسی اینفینیتی پس از ثبت اوج 172 دلاری در نوامبر 2021، ریزشی 90 درصدی را تجربه کرده است. سقوط سریع اکسی باعث شده است تا این ارز در میان دارایی های دیجیتال یکی از بدترین عملکردها را به خود اختصاص دهد. نکته قابل توجه آن است که در پی بررسی های تکنیکال و بنیادی بیشتر از اکسی قیمت این ارز ممکن است سقوط بیشتری را نیز تجربه کند.

تعداد کم بازیکنان تقاضا برای اکسی را کاهش داده است

توکن AXS، در اکوسیستم بازی اکسی اینفینیتی ایفای نقش می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا NFT های مربوط به این بازی را خریداری کنند. از این توکن همچنین می‌توان برای تولید NFT های جدید در بازی نیز استفاده کرد. کاربران جدیدی که وارد اکوسیستم اکسی اینفینیتی می‌شوند برای بازی کردن به NFT نیاز دارند. در بازی و به ازای پیروزی در مبارزات کاربران به عنوان پاداش توکن SLP  دریافت می‌کنند و در صورت پیروزی در تورنمنت های بزرگ توکن اکسی دریافت می‌کنند.

- Advertisement -
شماتیک بازی اکسی اینفینیتی

در نتیجه، کاربران قدیمی برای ایجاد تقاضای بیشتر روی ورود بازیکنان جدید حساب می‌کنند. در صورتی که بازیکنان جدیدی وجود نداشته باشد، کاربران قدیمی با فروش درآمدهای خود در بازی تنها باعث افزایش فشار فروش در بازار اکسی می‌شوند. https://www.whisperingcreekdentistry.com/ همزمان با سقوط قیمت توکن اکسی، بازی برای کاربران جدید نیز دیگر جذابیتی ندارد چرا که باید NFT ها را بخرند و درآمد بسیار کمی دریافت کنند.

اکوسیستم اکسی اینفینیتی در سال 2022 لحظات بسیار سختی را تجربه کرده است و اکنون تعداد کاربران آن از 63240 نفر در ماه ژانویه با سقوططی 85 درصدی به 8950 نفر رسیده است. در همین مدت زمان قیمت توکن اکسی نیز سقوطی 80 درصدی را تجربه کرده است.

علاوه بر آن، حجم معاملاتی درون برنامه ای اکسی اینفینیتی نیز سقوط سنگینی داشته است و از 300 میلیون دلار  در ماه سپتامبر به 2.12 میلیون دلار در ماه ژوئن رسیده است. این اتفاقات باعث شده است تا مدیران اجرایی این بازی بی سر و صدا مدل اقتصادی بازی را از بازی برای کسب درآمد به بازی و کسب درآمد تغییر دهند.

توییت جاشوا بروستین

افزایش تورم

داده های تازه از میزان تورم باعث شده است تا احساسات صعودی در بازار کریپتو از بین برود و چنین چیزی چشم انداز نزولی اکسی را افزایش می‌دهد. شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا به 8.6 % رسید تا احتمالا فدرال رزرو مجبور شود در ماه های آینده نرخ بهره را با شدت بیشتری افزایش دهد.

مقایسه نمودار اکسی و بیت کوین

مطلب مفید: آیا استخراج اتریوم در سال 2022 به صرفه است؟

پس از اعلام این خبر، قیمت اکسی سقوطی 7.5 درصدی و روز بعد در 11 ژوئن دوباره با ریزشی 7 درصدی همراه شد تا به کف سه هفته ای خود در محدوده 16.79 دلاری برسد. کاهش نقدینگی بیشتر در بازار که از نتایج سیاست های مالی فدرال رزرو محسوب می‌شود، ممکن است باعث سقوط هر چه بیشتر اکسی اینفینیتی نیز شود.

سقوط قیمت AXS به زیر حمایت کلیدی

اخبار بنیادی منفی که در بالا به آنها اشاره کردیم، قیمت اکسی را به زیرسطح حمایتی مهمی رساند که ممکن است باعث ادامه یافتن روند نزولی شود. در بازه هفتگی، اکسی حمایت 18 و 19 دلاری خود را از دست داد. این سطح حمایتی در ماه مه مانع از سقوط بیشتر قیمت شده بود.

نمودار هفتگی AXS

اکنون محتمل ترین مسیر حرکتی اکسی رو به پایین است و هدف بعدی قیمت در حرکت نزولی محدوده 9 دلاری قرار دارد. گفتنی است که سطح 9 دلاری در ماه آوریل و ژوئن سال گذشته به عنوان مقاومت عمل کرد و مانع از پیشرفت خریداران شد. با این حال علاوه بر دیدگاه نزولی، با توجه به الگوی سه گوش نزولی که در نمودار شکل گرفته است احتمال افزایش قیمت نیز برای اکسی وجود دارد.

این الگو معمولا صعودی محسوب می‌شود و در صورت شکست خط روند بالایی، قیمت دارایی به اندازه ارتفاع الگو با رشد همراه می‌شود. در صورتی که این الگو تکمیل شود، اکسی در بازه زمانی نامشخصی به سمت 465 دلار حرکت خواهد کرد که به معنای رشد 2500 درصدی قیمت این ارز از سطح کنونی است.

الگوی سه گوش در نمودار اکسی

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان